سونی از ایرفون WF-1000X به صورت رسمی رونمایی کرد

ساعاتی پیش سونی از ایرفون‌های کاملا بی‌سیم خود با نام ایرفون WF-1000X به عنوان رقیبی برای ایرپادهای اپل رونمایی کرد. این ایرفون‌ها نیز همانند نسل پیشین خود (MDR-1000X) از سیستم حذف صداهای مزاحم بهره می‌گیرد.

این ایرفون‌ها با یک کیس همراهی می‌شود که می‌تواند گوشی‌ها را شارژ کند، هم‌چنین هنگامی‌که ایرفون‌ها از کیس خارج می‌شوند به‌طور خودکار روشن شده اما فرآیند همگام‌سازی هم‌چون ایرپادهای اپل آسان نیست. البته وجود NFC می‌تواند موجب افزایش سرعت همگام‌سازی شود.

ایرفون WF-1000X

همان‌طور که گفته شد ایرفون‌ WF-1000X از سیستم حذف صداهای مزاحم استفاده می‌کند، به این ترتیب با فعال کردن حالت فضای باز می‌توانید صداهایی که اطراف شما وجود دارد را به‌صورت کامل حذف و تنها به صدای خروجی از هدفون گوش دهید. البته حالتی برای شنیدن صداهای محیطی نیز وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص این ایرفون‌ها Smart Listening نام دارد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا بدون نیاز به تنظیم سیستم حذف نویز، در حالت‌های مختلف به بهترین نحو از این ایرفون‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال هنگامی‌که در حال پرواز و یا مسافرت با سایر وسایل نقلیه هستید، کلیه صداهای اطراف حذف شده و تمرکز صدا بر روی خروجی ایرفون قرار می‌گیرد. هم‌چنین هنگامی که در حال پیاده‌روی هستید صداهای محیطی افزایش یافته تا بتوانید از اتفاقات پیرامون خود باخبر شوید. البته امکان کنترل دستی سیستم حذف نویز و یا غیر فعال کردن آن به‌صورت کامل وجود دارد.

میزان شارژدهی ایرفون‌های WF-1000X با یکبار شارژ در صورت فعال بودن سیستم حذف نویز، 3 ساعت بوده که به وسیله شارژ شدن با کیس تا 9 ساعت قابل ارتقا است.

WF-1000X با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود که در مقایسه با قیمت 150 دلاری ایرپاد گران‌تر است، با این حال در ایرپاد سیستم تشخیص ژست‌ها حرکتی و لغو نویز وجود ندارد. با این حال اگر حذف صداهای مزاحم اطراف برایتان اهمیت زیادی دارد، سونی WF-1000X برایتان گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH