اسپیکرهای JBL Link با دستیار گوگل رونمایی شدند

قبل از این‌که اپل تصمیم بگیرد که دستیار صوتی (سیری) خود را برای دستگاه‌های شخص ثالث عرضه کند، شرکت‌هایی مانند آمازون و گوگل پیش قدم شدند و دستیارهای صوتی (الکسا و دستیار گوگل) را برای دیوایس‌های شخص ثالث ارائه نمودند. اگر شما در حال گشتن به دنبال خرید هوم‌پادی با دستیار گوگل هستید، پس یک خبر خوش برای‌تان داریم.

کمپانی معروف و مشهور JBL چند بلندگو معرفی کرده که همه آن‌ها را LINK می‌نامد و خوشبختانه با دستیار دیجیتالی گوگل همراه‌اند. در نتیجه کاربران می‌توانند با دستورات صوتی بلندگوی خود را کنترل نمایند و از این تکنولوژی نو٬ نهایت استفاده را ببرند. تا الان سه اسپیکر به‌ نام‌های LINK 10 و LINK 20 و LINK 300 رونمایی گشته‌اند و جمع و جور و قابل حمل هستند و انتظار می‌رود که باتری آن‌ها 5 تا 10 ساعت عمر داشته باشند. ضمنا این دستگاه‌ها گواهینامه IPX7 را کسب کرده‌اند تا قادر باشیم آن‌ها را «مقاوم در برابر آب» بنامیم.

 

برای افرادی که از دستگاه‌های قوی‌تر و بهتر خوش‌شان می‌آید، بهتر است به‌سمت LINK 300 بیایند. چراکه این اسپیکر صدای بسیار بلندتری را نسب به دو محصول دیگر عرضه می‌کند. همچنین تمام این بلندگوها را می‌توانید به هم وصل نمایید و فضایی عالی برای یک مهمانی را فراهم سازید. این‌ دیوایس‌ها به‌ترتیب 169 و 199 و 299 یورو قیمت‌گذاری شده‌اند و در پاییز سال جاری نیز در انگلستان٬ فرانسه و آلمان عرضه خواهند شد. هنوز حرفی از فروش جهانی آن به میان نیامده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH