فیس‌بوک با کمک هوش مصنوعی به تصحیح تصاویر 360 درجه کاربران می‌پردازد

تمامی تصاویر به اشتراک گذاشته شده در سطح وب کیفیت یکسانی ندارند. برخی از کاربران در گرفتن عکس و ویرایش آن حرفه‌ای عمل می‌کنند، در حالی‌که برخی دیگر بدون تفاوت به کیفیت تصویر گرفته شده تنها اقدام به انتشار آن می‌کنند. فیس‌بوک تصمیم به تصحیح این روند یا حداقل کمک به کاربران جهت بهبود تجربه عکاسی 360 درجه خود، گرفته است.

فیس‌بوک به کاربران خود اجازه بارگذاری تصاویر 360 درجه را می‌دهد و در صورت استفاده از هدست واقعیت مجازی، می‌توان لذت زیادی از دیدن این تصایر برد. حال فیس‌بوک با کمک هوش مصنوعی به بهبود کیفیت این تصاویر خواهد پرداخت و نتیجه نهایی را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

فیس‌بوک

در واقع سیستم فیس‌بوک تصویری را خواهد گرفت و چند خروجی برای چرخش و بالا پایین تصویر گرفته شده، برای مشخص شدن خط افق تصویر ارائه می‌کند تا از کج نشان دادن تصویر برای کاربر جلوگیری کند. این مساله به خصوص در هنگام استفاده از هدست واقعیت مجازی مشهودتر خواهد بود.

باید اشاره کرد که این سیستم در حال حاضر در دسترس نیست و تنها فیس‌بوک وعده‌هایی در این خصوص داده است و در حال کار و تحقیق بر روی آن است. پس باید منتظر این فناوری در آینده‌ای نه چندان دور باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH