براساس گزارشات، آی‌فون 8 دارای نوار داک شبیه آیپد خواهد بود

داک در گوشی آی‌فون در پایین‌ترین قسمت هوم اسکرین قرار خواهد گرفت و از یک سمت صفحه‌نمایش تا سمت دیگر کشیده شده است. بااین‌حال، از جدیدترین گزارش بلومبرگ این‌طور به‌نظر می‌رسد که اپل در پرچم‌دار جدید خود یعنی آی‌فون 8، این ویژگی را به‌کل دستخوش تغییرات نموده و طرح کلی آن را از عناصر و المان‌های استفاده‌ شده در آی‌پاد گرفته است.

این گزارش ادعا می‌کند که داک برای آی‌فون 8 چه به لحاظ ظاهر و چه به لحاظ عملکرد بسیار شبیه به داکی بوده که در آی‌پاد و سیستم‌ عامل iOS 11 به‌کار رفته است.

آی‌فون 8

دقیقا مانند آی‌فون، داک در آی‌پاد نیز از یک‌گوشه صفحه‌نمایش به گوشه دیگر کشیده شده اما در iOS 11 به نظر می‌رسد که اپل یک داک شناور در آی‌پاد معرفی نموده که قصد دارد ورژن جدیدش را در آی‌فون 8 به کار ببرد.

در آی‌پاد با iOS 11، کاربران با لمس و کشیدن انگشت روی صفحه به سمت بالا، داک را به آن نمایشگر اضافه می‌کنند. باتوجه به شایعات که به حذف دکمه هوم و حاشیه پایین نمایشگر در آی‌فون 8 اشاره دارند، داک می‌تواند برای آن کاملا مفید واقع شود. این ویژگی همچنین در راستای شایعه‌ای است که اپل می‌خواهد برای جذاب نمودن دستگاه‌های خود، بیشتر از ژشت‌های حرکتی استفاده نماید.

برای اطلاع از تمامی ویژگی‌های آی‌فون 8 باید تا تاریخ 12 سپتامبر و رونمایی رسمی از آن صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH