مشخصات گوشی‌های هوشمند Vivo X20 و X20 پلاس منتشر شد

در هفته‌های گذشته تصاویر زنده‌ای از گوشی Vivo X20 منتشر شده بود. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی بدون حاشیه منتشر شده است. براساس این اطلاعات، گوشی‌های X20 و X20 پلاس به‌زودی معرفی خواهند شد.

هر دو گوشی‌ به رم 6 گیگابایتی و نسبت تصویر 8 به 19 مجهز خواهند شد. سایز نمایشگر این دو گوشی با هم تفاوت دارد و انتظار می‌رود که گوشی X20 به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p و X20 پلاس به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شود. Vivo X20 به پردازنده اسنپدراگون 630 و نسخه‌ی پلاس به اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد.

Vivo X20

از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو گوشی می‌توان به دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی، اندروید نوقا 7.1، باتری 3500 میلی‌آمپری و جنس بدنه ترکیب شده از فلز و شیشه اشاره کرد. با توجه‌‌ به اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد که این گوشی‌ها با سنسور اثر انگشت ترکیب شده با نمایشگر عرضه شوند اما استفاده از این تکنولوژی تا نیمه‌ دوم سال آینده غیر‌ممکن خواهد بود و بعید است که این گوشی‌ها به ویژگی موردنظر مجهز باشند.

این شرکت قصد دارد تا این گوشی‌‌ها را در بیرون از بازار چین با نام‌های Vivo V7 و V7 پلاس عرضه کند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی زمان معرفی گوشی‌ها منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم.

با توجه به تصاویر منتشر شده، این دو گوشی در بخش نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی دارند. البته این تصاویر معتبر و رسمی نیستند و ممکن است ظاهر گوشی‌ها اندکی با تصاویر منتشر شده تفاوت داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH