عرضه نسخه جدید تلگرام؛ قابلیت‌های کاربردی بی‌شمار!

در سال 2015 که برای اولین‌بار از ویژگی پاسخگویی رونمایی شد، تعداد افرادی که می‌توانستند در گروه‌های تلگرام عضو باشند، 50 برابر شد و تعداد اعضای گروه از 200 نفر به 10 هزار نفر ارتقا یافته است.

با آپدیت کردن تلگرام خود به ورژن 4.3 هرزمانی که شخصی به پیغام شما پاسخ دهد و یا به نام شما در گروهی اشاره کند، می‌توانید از آن آگاه شده و تلگرام با قرار دادن نشان ‘@’ شما را از آن آگاه خواهد نمود.

با آپدیت کردن تلگرام خود و دسترسی به ویژگی replies/mentions در گروه‌های تلگرامی خود تنها با فشردن دکمه ‘@’ در کنار صفحه چت از پیغام‌های خاص خود خبردار شده و با پایان یافتن آن‌ها نیز نشان ‘@’ حذف خواهد شد.

استیکرهای موردعلاقه

هر کسی در نسخه جدید تلگرام می‌تواند استیکر ساخته و آن را آپلود کند. نتیجه آن افزوده شدن هزاران استیکر جدید به‌صورت روزانه به این پلتفرم است و برخی از ما تعداد زیادی استیکر داریم.

افرادی که بیش از 5 مجموعه استیکر داشته باشند، با انتخاب برخی از آن‌ها به‌عنوان استیکر مورد علاقه می‌توانند همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

استیکرهای گروهی

قابلیت گروهی نمودن استیکرها دومین ویژگی مربوط به استیکرها بوده که در نسخه جدید تلگرام قرار دارد. گروه‌هایی که بیش از 100 عضو دارند، حال می‌توانند استیکرهای خاصی را انتخاب کند.

اعضای گروه در حین چت گروهی می‌توانند از آن استیکرهای خاص استفاده نمایید. با این اقدام نیازی به افزودن استیکر به پنل شخصی کاربر نیست.

دعوت دوستان

بخش دعوت دوستان به‌صورت کامل از نو طراحی‌ شده است. شماره‌های شما که هنوز عضو تلگرام نیستند ولی بسیاری از دوستانشان عضو آن هستند در بالای لیست دعوت قرار دارند. اگر شما آن‌ها را به تلگرام دعوت کنید آن‌ها علاوه‌بر شما از طریق ده‌ها شماره قدیمی دیگر تلگرام که در لیست شماره‌های آن نیز هستند، پیغام دعوت فرستاده خواهد شد.

مثل همیشه آپدیت جدید تلگرام قابلیت‌های جالب‌توجه دیگری نیز دارد که در ادامه بدان‌ها می‌پردازیم:

  • امکان پخش ویدیوهای Twitch توسط پلیر تلگرام
  • زمانی که در حالت تماس صوتی تلگرام هستید، می‌توانید میزان قدرت سیگنال‌های دریافتی را برای یک مکالمه باکیفیت مشاهده نمایید.
  • بر روی سیستم‌عامل iOS می‌توانید هر عکسی را که به‌صورت مستقیم بر روی یک چت قرار داده‌اید از قسمت کلیپ بورد قبل از ارسال ویرایش نمایید.
  • بر روی سیستم‌ عامل اندروید زمانی‌که یک پیغام را می‌خواهید ارسال می‌کنید، می‌توانید گزینه ارسال به چند نفر را انتخاب کنید.
  • بر روی سیستم‌ عامل اندروید زمانی‌که یک عکس را در بخش فایل‌های به اشتراک گذاشته مشاهده می‌کنید، می‌توانید با زدن بر روی عکس به‌جایی بروید که آن عکس در محیط چت قرار داشته است.
  • بر روی اندروید اگر پیغام‌های بسیاری در گروه‌‌ها داشته باشید، هماهنگ‌سازی آن‌ها سریع‌تر، درواقع خیلی سریع‌تر از صورت می‌گیرد.

2 در مورد “عرضه نسخه جدید تلگرام؛ قابلیت‌های کاربردی بی‌شمار!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH