افشای اطلاعاتی در خصوص مشخصات و زمان رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی C8

اخیرا تصویری تبلیغاتی از اسمارت‌فون جدید کمپانی سامسونگ موسوم به گلکسی C8 در شبکه‌های اجتماعی کشور چین منتشر شده و امروز این شرکت کره‌ای با انتشار تیزر تبلیغاتی جدیدی، رسما زمان رونمایی از این گوشی جدید را 7 سپتامبر (16 شهریور) اعلام کرد.

چند وقتی است که خبرها و یا بهتر بگوییم شایعاتی در خصوص گلکسی C8 در فضای وب به چشم می‌خورد و گفته می‌شود که این کهکشانی جدید، به عنوان اولین گوشی میان‌رده سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه معرفی خواهد شد. ادعایی که اخیرا و باتوجه به تصاویری که این گوشی را در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی نشان می‌دهد، تایید شده است.

با استناد به اطلاعاتی که تا به امروز درخصوص این گوشی به بیرون درز کرده است، گلکسی C8 از دوربین دوگانه مجهز به سنسور اصلی 12 یا 13 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دوگانه دوآل تون خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این اسمارت‌فون می‌توان به مواردی همچون نمایشگر 5.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.39 گیگاهرتزی اشاره کرد.

گلکسی C8

طبق آخرین شنیده‌ها، گلکسی C8 در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدل دوم نیز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا سامسونگ، عرضه مدل‌های دیگری از سری گلکسی C را نیز تا پایان سال در سر دارد یا خیر؛ اما شایعات حاکی از آن بوده که در بهار سال بعد، شاهد رونمایی از مدل‌های گلکسی C10 و گلکسی C10 پرو خواهیم بود.

درواقع، سامسونگ مدل‌های سری گلکسی C را بیشتر برای عرضه در کشورهای درحال توسعه تولید می‌کند تا از این طریق بتواند حضور خود را در بازار گوشی‌های هوشمند این کشورها، پررنگ‌تر کند، اما باتوجه به مشخصاتی که مدل گلکسی C8 در دل خود جای داده، احتمال عرضه آن در بازار کشورهایی همچون آمریکا، دور از ذهن نیست.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، متون موجود در این تصویر تبلیغاتی به زبان چینی درج شده و بنابراین، می‌توان با قاطعیت گفت که بازار بزرگ کشور چین، یکی از اولین اهداف سامسونگ برای فروش و کسب درآمد از طریق این اسمارت‌فون خواهد بود. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درخصوص احتمال عرضه گلکسی C8 در بازار دیگر کشورها منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH