همکاری نینتندو و وسترن دیجیتال برای تولید کارت حافظه مخصوص سوییچ

کنسول نینتندو سوییچ برای توسعه و افزایش حافظه خود از کارت‌های microSD استفاده می‌کند. این افزایش حافظه برای زمانی در نظر گرفته‌ شده که شما به‌جای خرید بازی‌ها در حالت کارتریج، بازی‌های خود را در حالت فول دیجیتال خریداری نموده‌اید.

اگر شما خرید بازی‌های خود را بر این اساس انجام دهید به دلیل وجود تعداد گونه‌های میکرواس‌دی فراوان موجود در بازار، به‌احتمال زیاد برای خرید مناسب و بهترین کارت حافظه microSD گیج خواهید شد.

اگر به دنبال خرید یک microSD برای نینتندو سوییچ خود هستید پس جالب است که بدانید دو کمپانی نینتندو و وسترن دیجیتال برای ساخت یک microSDXC cards برای محصول سوئیچ با برند نینتندو همکاری خواهند نمود. اصولا این microSD cardsها که توسط این کمپانی مجوز گرفته‌اند بر روی دستگاه سوییچ استفاده خواهد شد و باور کنید یا خیر، این کارت‌های حافظه بهترین نمونه موجود در بازار خواهند بود.

نینتندو سوییچ

این microSDXC card‌ها در دو ظرفیت 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی ارائه‌ شده و لوگو نینتندو سوییچ و Sandisk بر روی آن حک شده است. به همین منظور با دقت فراوان به تصویر منتشر شده نگاه کنید تا زمان نیاز بتوانید از اصل بودن محصول خریداری‌ شده خود اطمینان حاصل کنید. این محصول در ماه اکتبر برای خریدن در دسترس خواهند بود اما هنوز نه از طرف نینتندو و نه کمپانی وسترن دیجیتال حرفی مبنی بر آن زده نشده است.

بااینکه این کارت‌های حافظه تحت لیسانس نینتندو هستند اما به‌احتمال‌ زیاد بسیار مشابه دیگر کارت‌های حافظه خواهند بود. بنابراین انتظار قیمتی بالا از این کارت‌های حافظه نداشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH