گلکسی نوت 8 از محتوای HDR در نتفلیکس پشتیبانی خواهد کرد

نتفلیکس چند ماه قبل اعلام کرد که این سرویس از محتوای HDR بر روی دیوایس‌های منتخب پشتیبانی خواهد کرد. ال‌جی G6 اولین گوشی هوشمندی بود که به لیست نتفلیکس اضافه شد و حالا باخبر شدیم اولین گوشی هوشمند سامسونگ که به این لیست اضافه شده، گلکسی نوت 8 است.

سامسونگ از سال گذشته پشتیبانی از محتوای HDR را به تلفن‌های هوشمند خود آورد. گلکسی نوت 7 اولین موبایل سامسونگ بود که از این قابلیت برخوردار بود. بعد از نوت 7، گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس و البته گلکسی تب S3  نیز صفحه نمایشی مجهز به این فناوری داشتند.

 

همان‌طور که اشاره شد، ال‌جی G6 اولین تلفن هوشمندی بود که نتفلیکس آن را برای پشتیبانی از محتوای HDR در سرویس خود اضافه کرد. اخیرا نیز ال‌جی V30 و اکسپریا XZ1 و XZ پریمیوم از سونی به این لیست وارد شدند.

سامسونگ هنگام رونمایی از گلکسی S8 و S8 پلاس، مانور خاصی روی صفحه نمایش پرچمدارانش داد و به قابلیت HDR ویژه آن اشاره کرد ضمن آن‌که همکاری نزدیکی با آمازون برای استریم محتوای HDR در سرویس ویدیوی آمازون دارد.

هرچند صفحه نمایش گلکسی S8 ، S8 پلاس و گلکسی تب S3 قابلیت پخش محتوای HDR را دارد و البته زودتر از نوت 8 معرفی و روانه بازار شدند اما نتفلیکس هنوز برنامه‌ای برای پشتیبانی از پخش محتوای HDR برای این دستگاه‌ها ندارد و به این ترتیب نوت 8 به اولین گوشی هوشمند سامسونگ تبدیل شده که از محتوای HDR در سرویس نتفلیکس پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی نوت 8

اکنون صفحه پشتیبانی نتفلیکس، گلکسی نوت 8 را به عنوان یکی از دستگاه‌های پشتیبانی کننده برای پخش محتوای HDR از طریق اپلیکیشن ویدیو استریم معرفی کرده است.

البته باید اشاره کنیم که تنها مشترکینی که از سرویس 4K نتفلیکس استفاده کرده و هزینه‌های آن را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند از محتوای HDR بهره مند شوند. ضمن آن‌که این مشترکین به یک اتصال اینترنت با سرعت حداقل 25 مگابیت بر ثانیه نیاز دارند.

انتظار داریم طبق وعده‌های سامسونگ شاهد عرضه نوت 8 از روز 15 سپتامبر باشیم. هر چند مطابق برخی شایعات ممکن است کسانی‌که این گوشی را پیش خرید کرده‌اند زودتر از این موعد صاحب آن شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH