چند رندر جدید از هواوی میت 10 منتشر شد

از ماه گذشته که هواوی هندست‌های مجهز به دوربین دوگانه را به طرفدارانش نشان داد، تمام مدل‌ها غیر از یکی از آن‌ها که قرار است شانزدهم اکتبر رونمایی شود تا الان عرضه شده‌اند.

این مدل که هواوی میت 10 نام دارد قرار است مجهز به پردازنده خانگی Kirin 970 شود. این پردازنده هشت هسته‌ای با فرایند 10 نانومتری ساخته شده و از معماری bigLITTLE بهره می‌برد. چهار هسته آن Cortex-A73 و چهار هسته دیگر Cortex-A53 هستند.

هواوی میت 10

غیر از سرعت پردازش 2.8 گیگاهرتزی، رابط گرافیکی Mali-G71 MP8 و رم LPDDR4، این چیپ‌ست مجهز به قابلیت هوش مصنوعی است. به‌علاوه قابلیت تعامل با سیستم‌های دوربین دوگانه مجهز به سنسور RGB و تک رنگ نیر در آن موجود است. هواوی از این ترکیب پیش از این‌ها هم استفاده کرده بود.

امروز برخی از رندرهای این دستگاه به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند. البته پیش از این عکس‌هایی از این دستگاه را دیده بودیم.

این تلفن هوشمند که ماه اکتبر رونمایی می‌شود، مجهز به اسکنر اثر انگشت در دکمه خانه، صفحه‌نمایش 5.9 اینچی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، USB Type C، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

کمپانی هواوی یک هدف بزرگ دارد و آن‌هم پیش افتادن از اپل و سامسونگ و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین سازنده در دنیا است. جالب است بدانید که در سه‌ماهه دوم سال اختلاف فروش اپل و هواوی تنها 2.5 میلیون دستگاه بود و با حضور هواوی میت 10، این شرکت می‌خواهد این فاصله را تا هر جایی که می‌شود کمتر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH