پاناسونیک از گوشی میان‌رده P9 رونمایی کرد

شرکت پاناسونیک ساعاتی پیش در کشور هند، از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به P9 پرده برداشت. محصولی که حدود 98 دلار قیمت داشته و فروش آن بلافاصله پس از رونمایی آغاز شده است.

از آن‌جایی‌که این گوشی در جمع مدل‌های میان‌رده موجود در بازار جای خواهد گرفت، مشخصات به‌کار رفته در آن چنگی به دل نمی‌زند. با این‌حال، پاناسونیک P9 از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 845 در 480 پیکسل بهره می‌برد که پوششی از محافظ صفحه Asahi Dragonglass، از آن در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.

بار پردازشی این دستگاه به دوش پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737M با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتزی است و در کنار آن، از رم یک گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا استفاده شده است.

در قسمت پشتی گوشی، سنسور 8 مگاپیکسلی با فلاش LED و مجهز به قابلیت فوکوس خودکار مشاهده می‌شود و در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است.

پاناسونیک

مهندسان پاناسونیک، P9 را به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز کرده‌اند و یک باتری 2210 میلی‌آمپری را برای تامین انرژی مورد نیاز، در بدنه دستگاه جای داده‌اند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH