نسخه جدید مرورگر کروم

نسخه جدید مرورگر کروم با ویژگی‌های جدید برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد

نسخه جدید مرورگر کروم مخصوص پلتفرم اندروید با معرفی چند ویژگی جدید عرضه شد. پس از این‌که توسعه‌دهندگان این مرورگر، نسخه 61 کروم را برای سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس در اختیار کاربران قرار دادند، حالا نوبت به گوشی‌های اندرویدی است تا این به‌روزرسانی را تجربه کنند.

براساس لیست تغییراتی که گوگل برای نسخه جدید این اپلیکیشن اعلام کرده، این ورژن قادر است با بهره‌گیری از نوار ابزار جدید صفحات اینترنتی را دقیق‌تر از همیشه ترجمه کند. در واقع باید گفت که هنگامی که یک صفحه اینترنتی با زبان متفاوت را در این مرورگر باز می‌کنید، ابزار جدیدی برای کاربر نمایان خواهد شد که آسان‌تر و سریع‌تر وب‌سایت مورد نظر را ترجمه می‌کند.

نسخه جدید مرورگر کروم

علاوه‌بر این، قابلیت جدید دیگر این برنامه برای انتخاب و پست آنلاین تصاویر در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر را به‌صورت بهبود یافته به اشتراک بگذارد. از طرفی هنگامی‌که کاربر انگشت خود را روی تصویر یا لینک‌‌ موجود در یک صفحه اینترنتی نگه‌ می‌دارد، منوی جدیدی باز خواهد شد که از جلوه‌های بصری بیشتری بهره می‌برد.

از دیگر موارد ذکر شده برای نسخه جدید این مرورگر، می‌توان به پایداری و بهبود بیشتر عملکرد این نرم‌افزار اشاره نمود. در صورت نیاز می‌توانید نسخه جدید مرورگر کروم اندروید را توسط این لینک از پلی‌استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH