تلگرام

آموزش لینک دار کردن یک متن دلخواه در تلگرام با ربات bold

تقریبا همه ما در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت داریم و در گروه‌ها و کانال‌های مختلف انواع و اقسام لینک‌هایی را دیده‌ایم که ما را  به مقصد خاصی هدایت می‌کنند. در این مطلب آموزشی قصد داریم نحوه لینک دار کردن یک متن در تلگرام را بدون نرم افزار جانبی و با ربات معروف Bold به شما آموزش دهیم. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

پیش از هر چیز مطمئن شوید تلگرام نصب شده روی دستگاه شما به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده است. برای این که توسط این ربات یک متن را لینک دار کنید کافی است در یک صفحه گفت‌و‌گو از الگوی (bold [text](URL@ پیروی کنید. به این صورت که به‌جای عبارت Text ‌باید عنوان یا عبارتی را که تمایل دارید برای فرد مورد نظر نمایش داده شود، وارد کنید و در ادامه به‌ جای بخش URL نیز باید لینک دلخواه خود را که می‌تواند آدرس یک سایت یا یک کانال باشد، وارد کنید.
در ادامه پنجره‌ای توسط ربات داخلی bold@ نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه‌ Custom Markdown می‌توانید متن را ارسال و نتیجه را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که پس از عبارت bold@ یک فاصله خالی قرار داده و بین دو عبارت Text و URL هیچ فاصله اضافه‌ای قرار ندهید؛ زیرا این فاصله‌ها باعث می‌شوند که گزینه‌ Custom Markdown نمایش داده نشود.
هم‌چنین می‌توانید برای درج چند لینک داخلی در خطوط مختلف یک‌بار bold@ را وارد کرده و به هر تعداد که تمایل داشتید فرمان (text](URL] را در خطوط متوالی وارد کنید. برای مثال به این نمونه توجه کنید:
همان گونه که مشاهده می‌کنید پس از انتخاب گزینه‌ Custom Markdown متن لینک دار شما( که در این جا کلمه itresan است) نمایش داده می‌شود. ضمن آن که لینکی که قرار است به آن هدایت شوید نیز مشخص شده است. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در صورتی که سوال یا نظری درباره این مقاله داشتید می‌توانید آن‌ها را از بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

3 در مورد “آموزش لینک دار کردن یک متن دلخواه در تلگرام با ربات bold”

  1. منظورم این نیست به جای اون text نمیشه متن های چند سطری گذاشت ! حتی فاصله و تمام نکاتی که گفتید را رعایت کردیم . فقط عبارت های خیلی کوتاه لینک دار شد . در حد چهار پنج کلمه

    1. جواد بالویی

      سلام. متنی که داخل کروشه نوشته میشه لینک دار میشه و به آدرسی که توی گیومه نوشته میشه لینک داده میشه.برای این که متن دلخواهتون لینک دار بشه اونو توی کروشه بزارید و بعد آدرس سایتتونو توی گیومه بزارید. برای این که چند تا متن لینک دار در سطرهای متوالی داشته باشید کافیه یه بار توی سطر اول دستور عادی رو بنویسید در سطر بعدی دیگه نیاز نیست bold@ رو تایپ کنید و فقط همون TEXT و آدرس رو بنویسید. مثلا به این شکل:
      (bold [javad](itresan.com@
      (javad1](google.com]
      (javad2](yahoo.com]

  2. سلام . ممنون از مطلب مفیدتان
    لطفا بیشتر راهنمایی کنید و توضیح جامع‌تر ارائه بدید.

    کاش دقیقتر می گفتید که وقتی بخوایم یک متن را لینک دار کنیم در کانال تلگرام دقیقا باید چکار کنیم .
    دستوراتی که گفتید را انجام دادم ،فقط آدرس سایتم را لینک دار می‌کنه که نمی تونم به یک متن اضافه کنم !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH