کمپانی Bose از اسپیکر جدید و کوچک خود با نام SoundLink Micro رونمایی کرد

امروزه اسپیکرهای بلوتوث در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی در دسترس قرار دارند، با این وجود در صورتی‌که به دنبال اسپیکری کوچک هستید که به راحتی درون کوله پشتی شما قرار بگیرد، محصول جدید کمپانی Bose با نام SoundLink Micro انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث جدید Bose جز اسپیکرهای سری SoundLink این کمپانی بوده و همانطور که از نام آن مشخص است، کوچکترین اسپیکری محسوب می‌شود که تاکنون از سوی این کمپانی طراحی شده است. این اسپیکر با طول و عرض 9.5 سانتی‌متر و ارتفاع 3.81 سانتی‌متر طراحی شده و وزن آن به 290 گرم می‌رسد؛ بنابراین جابجا کردن این گجت در مسافرت‌ها برایتان مشکل چندانی ایجاد نخواهد کرد.

اسپیکر بلوتوث SoundLink Micro دارای قابلیت‌های جدیدی از جمله یک مبدل سفارشی، باتری لیتیومی یونی با قابلیت پخش موزیک به مدت 6 ساعت و همچنین رادیاتورهای پسیو دوگانه مینیاتوری خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر کوچک و قابل حمل می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. همچنین به لطف استفاده از سیلیکون در قسمت بیرونی اسپیکر، این محصول تا حد مطلوبی در برابر ضربه ناشی از افتادن از ارتفاع و همچنین خراش مقاوم خواهد بود. بر روی این اسپیکر شاهد یک بند نیز هستیم که با استفاده از آن کاربران قادر خواهند بود تا اسپیکر را بر روی کوله پشتی، دوچرخه و یا هر وسیله دیگری قرار دهند.

گفتنی است این محصول از 21 دسامبر و در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی با قیمت 110 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH