تراشه‌های جدید به کارگرفته شده در آی‌فون 5S تا 31 درصد از نسل قدیمی‌ خود، سریع‌تر هستند!

iphone5s-mock865اپل که با معرفی گلکسی S4 و پرچمداران قدرتمند دیگر، نمی‌تواند با تولید یک مدل تکراری با نسل گذشته آی‌فون، خود را در سراشیبی تند سقوط قرار دهد، گویا قصد دارد به یک تغییر و تحول عظیم در محصولاتش، دامن بزند!

به تازگی نیز، گزارش‌‌گر فاکس نیوز به نام کلیتون موریس، ادعا می‌کند آی‌فون 5S به تراشه A7 اپل مجهز شده که از نظر کارآیی، 31 درصد از نسل قبلی خود سریع‌تر شده است. این قضاوت، احتمالا نتیجه یک بنچمارک گرفته شده از تراشه A7 اپل، بوده و جالب این‌جاست که هنوز معلوم نیست، کدام قطعه از این تراشه چنین کارآیی را دارد!

پردازنده و چیپ گرافیکی به کار گرفته شده در آی‌فون 5S، هر دو در تراشه A7 جای‌گذاری شده‌اند و این کمی ماجرا را، چالش برانگیز تر می‌کند. همچنین بنا بر عقیده تحلیلگر KGI آقای مینگ چی کو، حرکت اپل به سوی معماری ARMv8 می‌تواند، منجر به افزایش 20 درصدی بهره وری  آی‌فون بعدی اپل شود و به علاوه، پشتیبانی تراشه A7 از پلتفرم 64 بیتی می‌تواند، به افزایش سرعت آی‌فون کمک شایانی داشته باشد.

در یک توئیت دیگر، موریس گفت که آی‌فون 5S اپل، به یک تراشه جداگانه ردیابی حرکت مجهز می‌شود و این تراشه احتمالا در دوربین آن، قرار داده خواهد شد.

به نظر شما اپل چرا، قصد دارد به سوی افزودن پشتیبانی تراشه جدید خود از پلتفرم 64 بیتی حرکت نماید؟! آیا اپل از قوی‌تر شدن آندروید گوگل هراس دارد؟! آیا باید منتظر یک سیستم عامل جدید 64 بیتی از سوی اپل باشیم؟!

1 در مورد “تراشه‌های جدید به کارگرفته شده در آی‌فون 5S تا 31 درصد از نسل قدیمی‌ خود، سریع‌تر هستند!”

  1. با سلام!!
    حرف حق را باید از بچه(اینجا یعنی آیتی رسان)شنید!!
    اگه APPLE از اندروید و گوگل نمیترسید اینطوری دستپاچه نمیشد همه ی قابلیت های نسل های جدید iphone رو تو آیفون 5s رو کنه که!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH