بلک‌بری Priv آپدیت اندروید نوقا را دریافت نخواهد کرد

تا چند ماه دیگر طرفداران بلک‌بری جشن تولد دو سالگی Priv را خواهند گرفت؛ دستگاهی که عاشق و یا متنفر از آن هستید. اگرچه این گوشی در زمان خود با اندروید لالی‌پاپ عرضه شد، اما این شرکت کانادایی به خریداران این محصول حق انتخاب داد تا در صورت تمایل گوشی خود را به اندروید مارشملو به‌روزرسانی کنند.

متاسفانه این آخرین به‌روزرسانی Priv خواهد بود و اگرچه عرضه بسته‌های امنیتی برای آن ادامه پیدا خواهد کرد، ولی شاهد حضور نسخه‌های جدیدتر اندروید بر روی آن نخواهیم بود.

بلک‌بری Priv

مدیر اجرایی شرکت بلک‌بری، Alex Thurber، ضمن تایید این خبر در گفتگو با UTB Blogs، اعلام کرد به‌روزرسانی بلک‌بری Priv در اندروید مارشملو متوقف خواهد شد. وی اشاره‌ای نیز به KEYone کرده و گفته بود این گوشی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

همچنین در خصوص گوشی جدید این شرکت که توسط TCL عرضه می‌گردد، گفته شد که دارای اندروید نوقا یا اوریو خواهد بود و در صورتی‌که سیستم عامل پیش‌فرض نوقا باشد، به‌روزرسانی اوریو را دریافت خواهد کرد. بلک‌بری هنوز اظهار نظری در مورد ارائه اندروید نوقا برای گوشی‌های DTEK 50 و 60 DTEK نکرده است، اما مطمئنا تا چند هفته آینده تکلیف این گوشی‌ها نیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH