شیائومی می‌ میکس 2 به صورت رسمی معرفی شد؛ قدرتمند و بدون حاشیه!

دقایقی پیش کمپانی شیائومی از یک اسمارت‌فون جدید به نام می میکس 2 رونمایی کرد. این هندست که نسل پیشرفته‌تر می‌ میکس محسوب می‌شود، از حاشیه کم‌تری در اطراف نمایشگر حتی به نسبت نسخه قبلی بهره می‌گیرد و بخش پایینی آن نیز کوچک‌تر شده است. نسبت نمایشگر به بدنه در می میکس 2 در مقایسه با نسل اول بالاتر بوده و طراحی آن را Philippe Starck انجام داده، که پیش‌تر طراحی نسل اول این اسمارت‌فون را نیز برعهده داشته است.

نسخه استاندارد می میکس 2 از بدنه ای سرامیکی و فلزی استفاده می‌کند، فریم اصلی این هندست فلزی بوده و در بخش پشتی و جلویی از شیشه و سرامیک استفاده شده است. نسخه خاص یا ‘Special Edition’ می میکس 2 نیز بدنه‌ای فلزی دارد، با این تفاوت که در برخی از نقاط آن از طلا استفاده شده است.

شیائومی می‌ میکس 2 از نمایشگری با گوشه‌های گرد استفاده می‌کند، مطابق اعلام این کمپانی نمایشگر در اطراف خمیدگی و انحنا ندارد اما در بخش بالایی می توانیم کمی خمیدگی را مشاهده کنیم. صفحه نمایش مورد استفاده در این اسمارت‌فون 5.99 اینچی است و وضوح آن +FHD خواهد بود. نسبت ابعاد این نمایشگر 18 به 9 است که به نسبت اسمارت‌فون‌های معمولی موجود در بازار ظاهر کشیده‌تر اما باریک‌تری را به آن می‌بخشد.

شیائومی می‌ میکس 2 در چند نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد، در واقع سه مدل مختلف از می میکس 2 وجود دارد که با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم عرضه می‌شوند. هم چنین یک نسخه خاص و ویژه وجود خواهد داشت که از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی این هندست را یک سنسور 12 مگاپیکسلی ساخته سونی تشکیل می‌دهد و در بخش جلویی آن می‌توانیم یک سنسور 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم.

شیائومی می‌ میکس 2 از چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 استفاده می کند که به رابط گرافیکی آدرنو 540 مجهز شده است. تولید نیرو در این فبلت را یک باتری 3400 میلی‌آمپری برعهده دارد که از تکنولوژی شارژ سریع نسل سوم کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند. هدایت این مجموعه سخت افزاری را اندروید نوقا برعهده دارد که با رابط کاربری MIUI 9 شخصی‌سازی شده است. این فبلت از جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی نمی‌کند و برای استفاده از این نوع هدفون یک دانگل در نظر گرفته شده است.

در بخش اتصالات می‌ میکس 2 می‌توانیم پشتیبانی از 43 باند LTE و هم‌چنین بلوتوث نسل پنجم را مشاهده کنیم. نسخه با رم 6 گیگابایتی این هندست با ابعاد 151.8 در 75.5 در 7.7 میلی‌متر و وزن 185 گرمی عرضه می‌شود، این درحالی است که نسخه خاص با هشت گیگابایت رم در ابعاد 150.5 در 74.6 در 7.7 میلی‌متر و 187 گرم وزن روانه بازا خواهد شد.

1 در مورد “شیائومی می‌ میکس 2 به صورت رسمی معرفی شد؛ قدرتمند و بدون حاشیه!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH