نینتندو سوییچ به فروش 5 میلیون نسخه در سراسر جهان رسید

نینتندو سوییچ برای کمپانی نینتندو بسیار خوب عمل کرده و موقعیت و شرایطی را که این شرکت چندین سال قبل با Wii U روبرو شده بود را به‌طور کامل تغییر داده است. چندی پیش مطلع شدیم که نینتندو سوییچ در ژاپن به فروش 1.5 میلیون دستگاه دست‌ یافته است که با اضافه نمودن آن به فروش جهانی، آمار این محصول به تعداد 5 میلیون دستگاه در سراسر جهان می‌رسد.

گزارش منتشر شده توسط VGChartz که از طریق وب‌سایت MP1ST صورت پذیرفته، ادعا می‌کند که نینتندو برای شکستن رکورد فروش جهانی 5 میلیون نسخه یا به‌صورت دقیق‌تر 5 میلیون و 195 هزار و 578 نسخه برنامه‌ریزی کرده است.

نمی‌توان درستی این ادعا را تایید نمود و دلیلش این می‌تواند باشد که هنوز اعلام رسمی از سوی شرکت صورت نگرفته، اما VGChartz درگذشته درستی اخبار خود را ثابت نموده، پس می‌توان به آن اعتماد کرد. در ادامه این گزارش آمده که 10,106,874 نسخه بازی نیز برای این کنسول به فروش رسیده است.

این گزارش در مورد چگونگی عملکرد فروش این محصول در مناطق مختلف دنیا به‌صورت دقیق اطلاعاتی را منتشر نموده است. ایالات‌متحده آمریکا با 1.7 میلیون نسخه در صدر فروش قرار داشته و به دنبال آن اروپا با فروش 1.4 میلیون نسخه‌ای در مکان دوم قرار دارد. البته در گزارش جدید آمار فروش در ژاپن با گزارشات قبلی متفاوت بوده و  VGChartz این آمار را در حدود 1.2 میلیون نسخه اعلام نموده است.

برای عناوین پرفروش‌ترین بازی‌ها نیز، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با فروش 3.37 میلیون نسخه در صدر پرفروش‌ترین بازی برای نینتندو سوییچ قرار داشته و بازی Mario Kart 8 Deluxe با 2.6 میلیون نسخه فروش در مکان دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH