گوشی هواوی G10 به‌همراه چهار دوربین در تاریخ 22 سپتامبر معرفی خواهد شد

در یک گوشی هوشمند از چند دوربین می‌توان به‌صورت همزمان استفاده کرد؟ گویا پاسخ کمپانی هواوی به این سوال چهار عدد است.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی Maimang 6 با چهار دوربین منتشر شده و در روز‌های گذشته نیز این گوشی گواهی TENAA را دریافت کرده بود.

در ابتدا تصور می‌شد که این گوشی، میت 10 خواهد بود اما با توجه‌‌ به اخبار جدید، این گوشی از سری Maimang است. این سری در سایر کشور‌ها با نام سری G شناخته می‌شود و آخرین محصول آن نیز Maimang 5 با نام G9 پلاس در سال گذشته معرفی شده بود. بنابراین Maimang 6 در باز‌ارهای خارجی با نام هواوی G10 شناخته خواهد شد.

هواوی G10

این شرکت به‌تازگی عکس‌های تبلیغاتی این گوشی را منتشر کرده که در آن‌ها تاریخ 22 سپتامبر به‌عنوان زمان معرفی رسمی این گوشی‌ مشخص شده است. در تصویر منتشر شده، نسبت نمایشگر 18 به 9 این گوشی کاملا مشخص بوده و این اولین گوشی هواوی است که به این نسبت تصویر مجهز شده، البته گوشی میت 10 نیز به احتمال فراوان از همین نسبت تصویر استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصات هواوی G10 می‌توان به نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160، دوربین دوگانه‌ اصلی 16+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13+2 مگاپیکسلی، پردازنده‌ 8 هسته‌ای، باتری 3240 میلی‌آمپری، رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH