آی‌فون اپل هنوز نیامده، کپی شد!

googoo
چینی هارا می‌توان یکی از پیشتازان طراحی محصولات کپی برابر اصل دانست. در ماه مارس نیز، یک نسخه چینی از آی‌فون 5S اپل با نام Goophone i5S در چین به قیمت 129 دلار به تولید رسید. این مدل به پردازنده دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی مدیاتک با یک رم 1 گیگابایتی مجهز شده بود و سازنده توانای آن، مدلی نسبتا مشابه با تصاویر لو رفته از آی‌فون 5S را به تولید رساند.
حال به نظر Goophone قصد دارد، تا محصولی مشابه آی‌فون ارزان قیمت یا مقرون به صرفه اپل را، با نام Goophone i5C تا ماه آینده به تولید برساند.
این مدل هنوز معرفی نشده است، اما مشخصات درز کرده آن از ویژگی‌هایی نظیر صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 540*960 و دو هسته 1.2 گیگاهرتزی مدیاتک، برای نسخه چینی آی‌فون 5C حکایت داشته‌اند. Goophone i5C هم چنین به یک رم 1 گیگابایتی، 4 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.
مدل چینی آی‌فون مقرون به صرفه اپل، از چهار باند جی‌سی‌ام و نسل سوم به خوبی پشتیبانی کرده و امکاناتی نظیر وای-فای و بلوتوث 4 را شامل می‌شود. باتری 2000 میلی آمپری آن به کاربر اجازه می‌دهد تا 5 ساعت به طور مداوم مکالمه نماید. برروی Goophone i5C، سیستم عامل آندروید 4.2 گوگل نصب شده و به قیمت 99 دلار فروخته خواهد شد.
آیا شما قصد دارید تا این مدل را بخرید و از داشتن گوشی مشابه آی‌فون 5C اپل لذت ببرید؟!

3 در مورد “آی‌فون اپل هنوز نیامده، کپی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH