به‌روزرسانی 1.3 گیگابایتی اندروید 8 به‌زودی برای نوکیا 8 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که نوکیا 8 در آینده‌ای نزدیک به‌روزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهد کرد. اولین نشانه از درستی این ادعا، اطلاعات ارایه شده توسط بنچمارک گیک‌بنچ بود که در آن به آزمایش آخرین نسخه از پلتفرم گوگل در پرچمدار 2017 نوکیا اشاره شده بود.

اگرچه نمی‌توان با توجه به این اطلاعات، به طور 100 درصد عرضه این به‌روزرسانی برای اسمارت‌فون نام برده را تضمین کرد، اما خوشبختانه، Juho Sarvikas، از مدیران ارشد کمپانی HMD Global، با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی توییتر به تمامی ‌این شک و تردیدها پایان داد و از عرضه این به‌روزرسانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تصاویری که توسط سرویکاس منتشر شده، نسخه بتای اندروید 8 را بر روی نوکیا 8 نشان می‌دهد. البته هنوز جزییاتی در این خصوص منتشر نشده و تنها به حجم این به‌روزرسانی که به 1.3 گیگابایت خواهد رسید، اشاره شده است. وی در این توییت عنوان کرد که به‌روزرسانی اندروید اوریو زمانی عرضه خواهد شد که تمامی‌مشکلات و نواقص آن برطرف شده باشد.

اندروید 8 برای نوکیا 8

از آن‌جایی‌که قرار است عرضه نوکیا 8 تا پایان ماه سپتامبر در بسیاری از کشورهای جهان عرضه شود، این چنین به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی مورد انتظار در اوایل ماه اکتبر آماده عرضه خواهد بود.

گفتنی است تنها نوکیا 8 به‌روزرسانی اندروید 8 را دریافت نخواهد کرد و دیگر گوشی‌های ساخت HMD نیز به این آپدیت مجهز خواهند شد. در همین رابطه، سرویکاس به طرفداران محصولات نوکیا این نوید را داد که تمامی‌ مدل‌های مجهز به اندروید، این به‌روزرسانی بزرگ را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH