HMD Global مدت پشتیبانی از اسمارت‌فون‌های نوکیا 8، 6، 5 و 3 را یک سال افزایش داد

نوکیا اعلام کرده که برای 1 سال دیگر به عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی مخصوص اسمار‌ت‌فون‌های نوکیا 8، نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 ادامه خواهد داد. این به‌روزرسانی‌ها در دوره‌های زمانی 3 ماهه و تا اکتبر سال 2020 ارایه خواهند شد.

نوکیا 2 آخرین پچ امنیتی خود را در نوامبر سال 2019 دریافت خواهد کرد؛ در حالی‌که اسمارت‌فون نوکیا 6 با برند آمازون در کشورهای آمریکا و هندوستان، آخرین پچ امنیتی خود را در اکتبر 2019 دریافت می‌کند.

اشاره به این نکته حائز اهمیت است که اکنون پیرامون به‌روزرسانی‌های امنیتی و نه آپدیت‌های بزرگ سیستم‌عامل صحبت می‌کنیم. هنوز مشخص نیست که با انتشار سیستم‌عامل اندروید Q، آیا هندست‌های مذکور از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند شد یا خیر. اما با توجه به این‌که موعد انتشار اندروید Q مدت‌ها پس از چارچوب زمانی عرضه به‌روزرسانی‌های مورد اشاره قرار دارد؛ لذا چنین پدیده‌ای بعید به‌نظر می‌رسد.

HMD وعده داده که به‌روزرسانی‌های امنیتی مخصوص گوشی‌های اندروید وانی خود را برای مدت 3 سال منتشر خواهد کرد. هنگامی‌که کمپانی عرضه گوشی‌های اندرویدی را در سال 2017 آغاز کرد؛ این مدت تنها معادل 2 سال بود. با این‌حال افزایش مدت پایبندی به تعهدات برای گوشی‌های قدیمی، اقدامی فوق‌العاده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH