ZTE نوبیا NX595J صفحه نمایش کم حاشیه 5.73 اینچی خواهد داشت

اکنون که اکثر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه تلاش می کنند که اسمارت‌فون‌هایی با حاشیه کم صفحه نمایش تولید کنند، کمپانی ZTE نیز نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند. به همین دلیل ZTE در تدارک معرفی یک هندست با حاشیه کم صفحه نمایش با نام نوبیا NX595J است.

آن گونه که از تصاویر این گوشی به نظر می‌رسد، حاشیه‌های بالا و پایین نوبیا NX595J بسیار کم بوده و حدودا 3 میلی متر خواهد بود. این رقم برای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی بسیار عالی به نظر می‌رسد. حاشیه‌های کناری از این مقدار نیز کم‌تر بوده، به طوری که فریم آلومینیومی کناری گوشی از روبرو به سختی قابل رویت است. شیشه بالای صفحه نمایش نیز در چهار سمت آن دارای انحناست. با این حال مشخص نیست که آیا این گوشی از ترفندهای بصری نمونه‌های قبلی نوبیا (شکست نور در قسمت‌های انحنادار صفحه نمایش و کم‌تر جلوه دادن حاشیه‌های کناری) استفاده خواهد کرد یا خیر.

اگر این تصاویر را بتوان به نمونه اصلی این گوشی نسبت داد باید بگوییم که نوبیا NX595J از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار خواهد بود. ضمن آن که بر خلاف گوشی شیائومی می‌میکس 2، از دوربین دوگانه‌ای در بخش پشتی استفاده خواهد کرد؛ یک فلاش دوگانه دو لنز آن را از یکدیگر جدا می‌کند. نکته جالب این است که محل دقیق قرارگیری دوربین سلفی در این تصاویر مشخص نیست اما قطعا در بخش بالایی گوشی قرار دارد. اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز در قاب پشتی دیده می‌شود و خبری از آن در جلوی گوشی یا زیر صفحه نمایش نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH