قابلیت تقویم‌های اشتراکی به نسخه iOS و اندروید Outlook اضافه شد

نسخه موبایلی سرویس Outlook کمپانی مایکروسافت، به قابلیت‌های جدید و مهمی ‌به‌روز شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تقویم‌های به اشتراک ‌گذاشته شده در آفیس 365 را بر روی گوشی‌های هوشمند خود همگام‌سازی و یا به اصطلاح سینک کنند.

با اضافه شدن این قابلیت، از این پس کاربران می‌توانند به مواردی همچون مشاهده، ویرایش و Delegate (تعیین نماینده برای ورود به حساب‌های کاربری) دسترسی داشته باشند. جدای از این، کاربران iOS و اندروید قادر خواهند بود تا یک تقویم را به اشتراک ‌بگذارند و یا با دعوت‌نامه‌های تقویم اشتراکی موافقت کنند. طبق گفته مایکروسافت، در زمان عرضه ویژگی جدید، تقویم‌های اشتراکی موجود به‌روزرسانی نخواهند شد و این ویژگی شامل تقویم‌هایی خواهد شد که پس از این به‌روزرسانی به وجود آیند.

به بیانی دیگر، تنها تقویم‌های اشتراکی با گوشی‌های هوشمند مجهز به پلتفرم‌های iOS و اندروید همگام‌سازی خواهند شد که پس از عرضه این ویژگی جدید، با درخواست اشتراک‌گذاری آن‌ها موافقت شده باشد.

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که تقویم اشتراکی تنها در صورتی با اسمارت‌فون کاربر سینک خواهد شد که تقویم به اشتراک‌گذاشته شده میان کاربران، توسط Exchange Online میزبانی شود یا این‌که دعوت‌نامه تقویم مورد نظر بر روی دستگاه‌های iOS و اندروید و همچنین وب ارسال گردد و مورد موافقت قرار گیرد. گفتنی است عرضه ویژگی جدید تقویم‌های اشتراکی از چند روز قبل آغاز شده و تا 22 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH