میت 9

هواوی میت 9 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر این که هواوای از ماه آوریل، در حال کار برای به‌روزکردن سیستم عامل فبلت هواوی میت 9 به نسخه‌ای جدیدتر است.

اخیرا هواوی میت 9 با نام Huawei MHA Aka و با اندروید اوریو در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. میت 9 اولین محصول هواوی بود که با اندروید نوقا عرضه شده بود؛ همان گونه که انتظار داریم هواوی میت 10 که تا مدتی دیگر رونمایی خواهد شد، اولین فبلت کمپانی بوده که به صورت پیش‌فرض به اندروید اوریو مجهز شده است.

به هر حال هیچ زمان دقیقی برای انتشار این به‌روزرسانی مشخص نشده اما همین که این فبلت با این نسخه از اندروید در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده، یعنی اینکه زمان زیادی تا عرضه این نسخه برای پرچم‌دار سابق هواوی باقی نمانده است.

هواوای رسما تایید کرده که پرچم‌دار جدیدش روز 16 اکتبر معرفی خواهد شد اما تا آخر همان ماه نیز به دست مشتریان نمی‌رسد. احتمالا هواوی قصد دارد بعد از آن که میت 10 در فروشگاه‌ها در دسترس مشتریان قرار گرفت، نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای هواوی میت 9 منتشر کند.

2 در مورد “هواوی میت 9 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند”

  1. واسه گوشی میت 8 چطور ؟ اپدیت اندروید 8 عرضه میشه ؟
    ایا هواوی لیست گوشیهایی که به اندروید 8 اپدیت میشن رو منتشر کرده؟

    1. جواد بالویی

      سلام. احتمال این که میت 8 به اندروید اوریو به‌روز بشه کمه اما در برخی منابع که خیلی معتبر نیستن اشاره شده که دریافت میکنه هر چند احتمالش کمه. ضمنا لیست‌هایی که از سوی کمپانی‌ها منتشر میشن دچار تغییر میشن و کامل نیستن. تا به اینجا هواوی راجع به میت 8 نظری نداده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH