تایید شد؛ گوشی هوشمند ریزر به زودی وارد بازار می‌شود

چند هفته‌ای است که شایعاتی در خصوص تصمیم کمپانی ریزر (Razer) برای تولید موبایلی ویژه گیمرها در فضای وب منتشر می‌شود. این شرکت تاکنون واکنشی را در قبال این شایعات از خود نشان نداده بود، اما ساعاتی پیش، مین-لیانگ تان، مدیرعامل ریزر در مصاحبه‌ای با وب‌سایت CNBC عنوان کرد که مهندسان این کمپانی در حال طراحی و توسعه موبایل جدیدی هستند که تا اواخر سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار خواهد بود.

شایعات پیرامون موبایل ریزر از اوایل سال جاری میلادی یعنی زمانی‌که این شرکت یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به نام Nextbit را خریداری کرد، از دل فضای مجازی سربرآورد. گفته می‌شود که Nextbit پشتیبانی از اسمارت‌‌فون Robin خود را متوقف کرده و قرار است از این پس، تمرکز خود را بر روی تولید این گوشی جدید متمرکز کند.

ریزر

مدیرعامل ریزر در گفت‌وگوی خود با CNBC عنوان کرد که یکی از شایعات داغی که اخیرا در مورد ریزر مطرح شده، تصمیم این شرکت برای تولید یک اسمارت‌‌فون است. اکنون می‌توانم بگویم که ما در حال تولید گوشی هوشمندی هستیم که به‌طور خاص برای گیمرها و به منظور سرگرمی‌کاربران طراحی خواهد شد.

ما متوجه شدیم که بسیاری از کاربران علاقه زیادی به اجرای بازی بر روی گوشی‌های هوشمند خود دارند و از این رو، اقداماتی را در این زمینه انجام داده‌ایم.

هنوز اطلاعات دقیق و جامعی در خصوص این گوشی به بیرون درز نکرده و باید منتظر ماند و دید که شرکت ریزر چگونه و با چه محصول، قصد دارد تا علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را غافلگیر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH