به گفته تیم کوک، موجودی آی‌فون 8 در برخی فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است

در میان انتشار گزارشات مختلف در خصوص پیش فروش پایین آی‌فون 8 نسبت به آی‌فون 7 و آی‌فون 6، مدیر اجرایی شرکت اپل، تیم کوک، اعلام کرده است موجودی آی‌فون 8 و 8 پلاس در برخی فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است. او همچنین اشاره کرده که نسخه LTE سری سوم اپل واچ نیز در بسیاری از فروشگاه‌ها در سرتاسر جهان، تمام شده است. روی هم رفته به‌نظر می‌رسد کوک از بازخورد کاربران کمی نگران شده باشد.

نگرانی‌هایی در این خصوص ذکر شده بود که گفته می‌شد در نهایت فروش آی‌فونX به آی‌فون 8 ضربه خواهد زد. دارندگان آی‌فون 7 یا 7 پلاس شاید سراغ آی‌فون 8 نروند و ترجیح دهند که یک ماه بیشتر برای آی‌فون X صبر کنند. شاید از جهاتی این نگرش منطقی به‌نظر برسد؛ چراکه با وجود قیمت بالای آی‌فون X در نهایت شاهد آن هستیم که این محصول امکانات بیشتری برای کاربر در مقایسه با آی‌فون 8 پلاس فراهم می‌کند.

آی‌فون 8

مدیر اجرایی اپل به CNBC گفته است که فروش آی‌فون 8 و 8 پلاس در برخی فروشگاه ها به اتمام رسیده است و اضافه کرده که آن‌ها پشتیبانی خوبی خواهند داشت. او همچنین در خصوص مشکل ارتباطی اپل واچ جدید هم صحبت‌هایی کرده است.

این یک مشکل بسیار جزیی بوده و با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل خواهد شد. مشکل مربوط به ارتباط بین وای‌فای و سلول‌ها می‌شود و ما آن را حل خواهیم کرد. این مشکل در موارد بسیار کمی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH