گلایه کاربران iOS 11 از اجرای کند نرم‌افزارها پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی

معمولا به‌روزرسانی نرم‌افزاری به معنای حل تمامی مشکلات نسخه قبلی، معرفی ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد دستگاه است؛ اما ظاهرا iOS 11 از این قاعده مستثنا است. براساس شکایاتی که بر روی Reddit ثبت شده و هر روز هم بر تعداد آن افزوده می‌شود، ظاهرا iOS 11 تاثیر معکوسی بر روی کاربران داشته است.

یکی از گلایه‌های اصلی کاربران مربوط به کندی و تاخیر در عملکرد نرم‌افزارهاست. در نگاه اول شاید مساله در ارتباط با سخت‌افزار دستگاه‌های این عده باشد، اما کاربران گوشی‌های آی‌فون 7 و 7 پلاس نیز با این مشکل روبرو شده‌اند؛ پس به‌نظر نمی‌رسد مشکل سخت‌افزاری باشد.

iOS 11

یکی از کاربران نوشته است:

از زمان به‌روزرسانی، اجرای نرم‌افزارها تبدیل به مصیبت شده است! Safari, Reddit, ESPN, Yahoo و حتی پیامک با تاخیر باز می‌شوند. برنامه‌ها به ناگهان قفل می‌کنند، متوقف شده و تقاضای بستن نرم‌افزار را می‌کنند. من تا دیشب کوچک‌ترین مشکلی با آی‌فون 7 پلاس خود نداشتم.

البته جای تعجبی ندارد که به‌روزرسانی جدید مشکلاتی به همراه داشته باشد. همه کاربران iOS 11 نیز با این مشکلات روبرو نشده‌اند، اما به‌نظر مشکل گفته شده یک مورد عمومی باشد. خوشبختانه به‌روزرسانی آینده iOS 11 این مشکل را مد نظر قرار داده است؛ پس ظاهرا اندکی صبر بیشتر برای دریافت و نصب این به‌روزرسانی انتخاب خوبی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH