کالبدشکافی نسل سوم اپل‌ واچ از تعمیرپذیری متوسط این ساعت هوشمند حکایت دارد

نسل جدید ساعت هوشمند اپل موسوم به نسل سوم اپل‌ واچ، به قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE مجهز شده است. جالب‌تر آن‌که، صفحه نمایش این ساعت به عنوان آنتن عمل می‌کند و خوشبختانه این مسئله، تاثیری منفی بر قابلیت تعمیرپذیری این دستگاه نگذاشته است. درواقع، اپل‌ واچ در تست تعمیرپذیری iFixit امتیاز 6 از 10 را به دست آورده است.

با نگاهی به قطعات داخلی به‌کار رفته در این ساعت، می‌توان عنوان کرد که تغییر چندانی در این نسخه جدید از اپل‌واچ اعمال نشده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این اسمارت‌واچ از چیپست جدید Apple S3 به همراه پردازنده دو هسته‌ای و چند تراشه جدید که احتمالا مودم LTE و eSIM هستند، تشکیل شده است.

نکته جالب دیگر در خصوص نسل سوم اپل‌ واچ این بوده که مهندسان اپل، ظرفیت باتری آن را ارتقا داده‌اند به‌طوری‌که از 273 میلی آمپر در مدل سال گذشته، به 279 میلی آمپر افزایش یافته است. البته این اختلاف ظرفیت، نسبت به مدل اولیه اپل‌واچ بیشتر به چشم می‌آید چراکه اولین ساعت اپل به باتری 246 میلی آمپری مجهز شده بود.

در مجموع، می‌توان گفت که نسل سوم اپل‌ واچ از یک نمایشگر قابل تعویض و باتری بزرگ‌تر بهره می‌برد، اما کابل‌های ریز به‌کار رفته در این ساعت، در صورت آسیب‌دیدگی حین تعمیر، می‌توانند دردسرساز شوند چراکه به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را تعویض کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH