تصاویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو با رنگ‌بندی بسیار جذاب منتشر شد!

هواوی در تاریخ 16 اکتبر از پرچم‌داران جدیدش رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی از این اسمارت‌فون‌ها فاش شده است، بنابراین می‌دانیم که هواوی از چند مدل جدید با نام‌های هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت رونمایی خواهد کرد. هم‌چنین احتمال می‌رود یک نسخه پورش‌ دیزاین از میت 10 نیز معرفی گردد.

چندی پیش تصاویری از یک اسمارت‌فون مربوط به هواوی با نام میت 10 پرو منتشر شد که برخی از ویژگی‌های آن را نیز لو می‌داد. حال یک رندر با کیفیت از این هندست منتشر شده که میت 10 پرو را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارد. منبع منتشر کننده این تصاویر، ایوان بلاس لودهنده معروف دنیای تکنولوژی است بنابراین می‌توان به صحت این تصاویر تا حد زیادی اطمینان داشت. در این رندر هواوی میت 10 پرو را در سه رنگ قهوه‌ای، خاکستری و آبی مشاهده می‌کنیم.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، ناحیه‌ای که برای تعبیه دوربین دوگانه در نظر گرفته شده، بافتی متفاوت با کیس پشتی دارد. دوربین دوگانه موجود در این هندست هم‌چون P10 توسط لایکا توسعه یافته و از لنزهای Sumilux-H استفاده می‌کند. گشودگی دیافراگم این سنسورها f/1.6 بوده که هم‌سطح ال‌جی G6 است.

میت 10 پرو از یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه استفاده می‌کند، از این رو سنسور اثر انگشت برخلاف نسخه استاندارد در جلوی گوشی قرار نگرفته و به بخش پشتی منتقل شده است. نمایشگر این هندست 6 اینچی بوده و وضوح آن به 2880 در 1440 پیکسل می‌رسد و نسبت تصویر آن 18 به 9 خواهد بود. پردازنده به‌کار رفته در هواوی میت 10 پرو کایرین 970 بوده که در قدرتمندترین نسخه از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. تولید نیرو در این هندست را یک باتری 4000 میلی‌آمپری برعهده دارد.

بنابر گفته هواوی، میت 10 پرو یک گوشی هوشمند نیست بلکه یک ماشین هوشمند خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید عملکرد هواوی در زمینه هوش مصنوعی به‌کار رفته در این فبلت، چه تفاوت‌هایی با نمونه‌های موجود در محصولات اپل، سامسونگ و گوگل خواهد داشت.

1 در مورد “تصاویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو با رنگ‌بندی بسیار جذاب منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH