گوشی هواوی میت 10 با قیمتی بیش از 900 یورو روانه بازار خواهد شد

مطابق یک گزارش از کشور فرانسه، گوشی هواوی میت 10 با یک داک مخصوص همراه خواهد بود که مانند سامسونگ DeX عمل خواهد کرد. به این ترتیب می‌توان از این اسمارت‌فون اندرویدی در محیط دسکتاپ لذت برد، اما شاید جالب‌ترین نکته درباره میت 10 مربوط به قیمت آن باشد.

به احتمال فراوان پروسه استفاده از حالت دسکتاپ میت 10 توسط اتصال DisplayPort و از طریق پورت USB نوع C و داک مخصوص انجام خواهد شد. جالب این‌جاست که احتمالا این سیستم نه تنها از داک ساخت هواوی، بلکه از تمام داک‌های دارای اتصال DisplayPort پشتیبانی خواهد کرد. تبلیغات اخیر نیز اشاره داشتند که میت 10 یک اسمارت‌فون نخواهد بود؛ بلکه یک ماشین هوشمند است.

به‌هر حال، این همه امکانات و ویژگی‌های جالب در گوشی هواوی میت 10 باعث افزایش قیمت نهایی آن خواهد شد؛ درست همان چیزی که قبلا نیز شنیده بودیم. آخرین شایعات قیمتی بین 930 تا 940 یورو را برای میت 10 عنوان کرده بودند که به قیمت گلکسی نوت 8 سامسونگ بسیار نزدیک است.

میت 10 به بهترین دوربین دوگانه‌ای مجهز خواهد بود که در گوشی‌های هواوی استفاده شده است. لنز این دوربین‌ها توسط شرکت معروف لایکا توسعه داده شده که گشودگی دیافراگم f/1.6 را به همراه دارد. چیپست کایرین 970 نیز همراه با پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی خود آمده که رقبا را به چالش بکشد. تنها دو هفته تا معرفی خانواده میت 10 باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH