منتظر وان‌پلاس 5T نباشید؛ وان‌پلاس 6 در اوایل سال 2018 عرضه می‌شود

برای آن دسته از کاربرانی که امسال منتظر عرضه مدل جدیدی از گوشی‌های وان‌پلاس به نام وان‌پلاس 5T هستند، باید بگوییم که این انتظار به سرانجام نخواهد رسید چراکه براساس آخرین شنیده‌ها، این گوشی تولید نخواهد شد و در عوض، مدل وان‌پلاس 6 در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد می‌شود.

سال گذشته، این کمپانی مدل 3T را عرضه کرد. محصولی که به جای پردازنده اسنپدراگون 820 به اسنپدراگون 821 مجهز بود و قیمت آن نیز اندکی از مدل اصلی یعنی وان‌پلاس 3 بیشتر بود. البته ارتقای دوربین سلفی را نیز باید به ویژگی‌های جدید این گوشی اضافه کرد.

اما از آن‌جایی‌که امسال خبری از عرضه نسخه ارتقایافته اسنپدراگون 835 تحت عنوان اسنپدراگون 836 نخواهد بود و این شرکت، از دوربین دوگانه و حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی قابل‌توجهی در وان‌پلاس 5 استفاده کرده، احتمال عرضه مدل T برای این گوشی، بسیار کم است.

و اما در خصوص وان‌پلاس 6 باید گفت که این اسمارت‌فون احتمالا به نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد شد که برای اولین‌بار در محصولات متعلق به این خانواده استفاده می‌شود.

همچنین، شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی از طراحی بدون حاشیه و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار خواهد بود. گفتنی است هنوز صحت و سقم این ادعاها تایید نشده و باید منتظر واکنش کارل پی و همکاران وی در این خصوص بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH