گوگل نسخه آزمایشی اندروید ور را بر پایه اندروید اوریو عرضه خواهد کرد

مدت‌هاست که جدیدترین نسخه اندروید ور به‌طور رسمی عرضه شده است، اما تولید‌کنندگان ساعت‌های هوشمند مجهز کردن محصولات خود به آخرین نسخه اندروید ور را با سرعت بسیار کمی پیش می‌برند. با این حال به‌نظر می‌رسد که گوگل برنامه آزمایشی خود را برای نسخه جدید اندروید ور آغاز کرده است.

آن‌گونه که مطلع شدیم، گوگل اقدام به انتشار نسخه آزمایشی از اندروید ور کرده که بر پایه اندروید اوریو طراحی شده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون بر روی ساعت هوشمند واچ‌ اسپرت که توسط ال‌جی تولید شده‌، قابل نصب است. به این ترتیب، تمام کاربرانی که از ساعت هوشمند واچ‌ اسپرت ال‌جی استفاده می‌کنند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مخصوصی که برای این کار در نظر گرفته شده، اقدام به ثبت‌نام کنند. این ثبت‌نام بدین منظور صورت خواهد گرفت تا این کاربران بتوانند از نسخه‌های آزمایشی نیز استفاده کنند.

پس از انجام این مراحل، فایل ایمیج نسخه آزمایشی اندروید ور به‌طور مستقیم بر روی ساعت هوشمند این دسته از کاربران قابل دریافت خواهد بود. البته کاربرانی که ساعت هوشمند ال‌جی واچ‌ اسپرت ندارند نیز می‌توانند با دانلود فایل ایمیج نسخه آزمایشی اندروید ور، اقدام به نصب این به‌روزرسانی از طریق برنامه‌های شبیه‌ساز نمایند.

گوگل طی یک پست در وبلاگ خود عنوان کرد:

همان‌گونه که در کنفرانس Google I/O اشاره شد، نسخه جدید اندروید ور طی یک به‌روزرسانی فنی به API 26 ارتقا خواهد یافت. در این نسخه بهبودهایی در بخش محدودیت‌های پس‌زمینه و کانال‌های اعلانات اعمال شده است.

در این بسته به‌روزرسانی، امکان انتخاب نوع نوتیفیکیشن‌هایی که کاربر تمایل به نمایش آن‌ها دارد، فراهم شده است. ضمن آن‌که محدودیت‌هایی در اجرای اپلیکیشن‌های پس‌زمینه در این نسخه مشاهده شده است. به این ترتیب کاربران از سرویس‌هایی که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، مطلع خواهند شد. به احتمال زیاد در چند ماه آینده این نسخه توسعه بیشتری خواهد یافت و شاهد عرضه آن برای دیگر ساعت‌های هوشمند بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH