نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوگل پیکسل XL 2 منتشر شد

همان‌گونه‌ که می‌دانید، گوشی‌های پیکسل سال گذشته یکی از بهترین نمونه‌های بازار در زمینه دوربین بودند. در حالی‌که سایر رقبا با استفاده از ویژگی‌هایی مانند بزرگترین دریچه دیافراگم، بزرگترین پیکسل‌‌ها و استفاده از دوربین‌های دوگانه به‌دنبال برتری بر یکدیگر هستند، گوگل امسال نیز ما رو غافل‌گیر کرده و عنوان بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند را تصاحب کرده است.

گوگل پیکسل XL 2 و پیکسل 2 جدید با ترکیب چندین عکس، یک تصویر با وسیع‌ترین دامنه‌ی دینامیکی را ایجاد می‌کنند. علاوه‌بر این، دوربین این گوشی‌ها اولین نمونه در بین گوشی‌های هوشمند بوده که در هنگام فیلم‌برداری از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال به‌صورت همزمان استفاده می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا فیلم‌‌های ثبت شده با این گوشی‌ها کیفیت بسیار بالایی داشته و کم‌ترین لرزش و افت کیفیت را داشته باشند.

براساس گفته‌های این شرکت، در نمونه تصاویر منتشر شده از پیکسل‌های جدید هیچ‌گونه تغییر یا فیلتری استفاده نشده است. اگر این گفته صحت داشته باشد، تصاویر ثبت شده با این گوشی‌ها شگفت‌انگیز و حیرت‌آور خواهند بود. پیکسل‌های جدید در بنچمارک DxOMark بیشترین امتیاز را در بین گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده‌اند. البته برای تعیین کیفیت دوربین این گوشی‌ها باید تا زمان عرضه رسمی آن‌ها و انجام بررسی‌های تخصصی صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH