گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 حداقل سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری خواهند شد

همان‌گونه که می‌دانید، گوگل روز گذشته گوشی‌های جدید پیکسل را به‌صورت رسمی معرفی کرد. به‌تازگی اخباری در مورد پشتیبانی این گوشی‌ها منتشر شده که برای افرادی که به پشتیبانی گوشی اهمیت زیادی می‌دهند، خبر بسیار خوبی خواهد بود.

پیکسل

براساس گفته‌های این شرکت، پیکسل‌های جدید حداقل سه سال مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت. این پشتیبانی شامل به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزاری و به‌روزرسانی‌های امنیتی خواهد بود. اگر به‌یاد داشته باشید، این شرکت برای پیکسل‌های نسل قبل وعده پشتیبانی نرم‌افزاری دو ساله و عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ساله را داده بود.

این خبر برای طرفداران گوشی‌های این شرکت بسیار خوشحال کننده است، زیرا گوشی‌های آن‌ها مدت زمان بیشتری مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت. در مقایسه با گوگل، شرکت اپل هیچ‌گاه زمان مشخصی را برای پشتیبانی محصولات خود تعیین نمی‌کند اما آی‌فون‌های این شرکت معمولا تا مدت زمان چهار سال به‌روز‌رسانی‌‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند.

این افزایش مدت زمان پشتیبانی به احتمال فراوان به پروژه‌ Project Treble در اندروید 8 مرتبط بوده، زیرا با استفاده از این ویژگی تولید‌کنندگان گوشی‌ها می‌توانند بدون نیاز‌ به هماهنگی یا دخالت شرکت‌های تولید‌کننده پردازنده‌، به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزاری را به‌صورت مستقیم برای گوشی‌های خود منتشر کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH