اندروید به سبک شکلاتی!

Android-KitKat

سیستم عامل آندروید گوگل را می‌توان یکی از موفق‌ترین‌ها تا این لحظه، یاد کرد. سیستم عاملی که در عرض چند سال، توانست با عرضه نسخه‌های به‌روز شده جدید ویژگی‌های بسیاری را به خود بی‌افزاید و کم، کاستی‌هایش را تا حدودی رفع کند اما اگر دلتان را به یک تغییر و تحول بزرگ در این سیستم عامل خوش کرده‌اید، باید بگوییم سخت در اشتباهید!

گوگل به تازگی اعلام کرده است نسخه بعدی سیستم عامل اندروید گوگل، آندروید 4.4 یا کیت کت خواهد بود؛ درست زمانی که خیلی‌ها تصور می‌کردند نسخه بعدی آندروید گوگل، کیک پای لیمو یا آندروید 5.0 است. آندروید کیت کت را می‌توان نسخه بعدی و جانشین آندروید 4.3 جیلی بین نام برد که البته کیت کت، نام یک برند نیز می‎‌باشد.

سوندار پیچای، رئیس اصلی بخش  آندروید و کروم نحوه نام‌گذاری نسخه بعدی آندروید گوگل را تایید کرده و نام آندروید بعدی کیت از روی آب‌ نبات‌های محبوب Neslte با نام کیت کت، انتخاب شده است.

گوگل همچنین می‌گوید که ” هدف ما با آندروید کیت‌کت آن است که یک تجربه شگفت انگیز را برای همه از آندروید، تداعی کنیم”. این حرف جسورانه‌ای است و همچنین نشان می‌دهد که گوگل در تلاش است تا آندروید بعدی را به سیستم عامل عمومی بسیاری از وسایل محبوب دنیای فناوری، تبدیل نماید.

سوندار پیچای، در پست گوگل پلاس خود نشان داد که اکنون، آمار دیوایس‌های فعال آندروید از مرز یک میلیارد دلار گذشته است و به گفته آقای پیچای، ” او نمی‌تواند برای انتشار نسخه بعدی این پلتفرم، صبر کند”.

نظر شما چیست؟! آیا آندروید 4.4 یک انقلاب جدید در کارنامه آندروید محسوب می‌شود ؟! آیا شما هم همانند رئیس بخش آندروید، برای نسخه شکلاتی این سیستم عامل بی صبر شده‌اید؟!

 

1 در مورد “اندروید به سبک شکلاتی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH