اپل برای دو شاهزاده کوچکش، مراسم برگزار می‎‌کند!

Apple-iphone-5c-5s-invite-september-10th

سورپرایز نشدیم وقتی فهمیدیم اپل برای سران و اصحاب رسانه، دعوت نامه فرستاده است چرا که همه حتی ( خواجه حافظ شیرازی خدا بیامرز!) پیش‌تر، می‌دانستند که اپل در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) یک مراسم خبری را برگزار خواهد کرد. وقتی دعوت رسمی صورت می‌پذیرد، از صحت شایعاتی که هرروزه به گوش می‌رسند بیش‌تر مطمئن می‌شویم. این رویداد خبری، احتمالا مراسم معارفه دو آی‌فون جدید اپل خواهد بود؛ آی‌فون 5S که یک شاهزاده سوار بر اسب اپل بوده و احتمالا اشرافی قیمت گذاری شود و آی‌فون 5C نیز که همانند سری گلکسی سامسونگ، چیزی کم از یک تکه پلاستیک نخواهد داشت!

مطئمنا اپل از سورپرایزی که برای دوست‌دارانش تدارک دیده در دعوت نامه چیزی نخواهد گفت و در این دعوت نامه تنها یک خط به چشم می‌خورد که در آن ” این (کنفرانس)، باید روز همه را روشن کند” آمده است. احتمال داده می‌شود رنگ بندی مختلفی برای دو مدل آی‌فون جدید از سوی اپل، در نظر گرفته شده باشد و احتمالا شاهد یک رنگ بندی روشن‌تر در سیستم عامل آی‌او‌اس 7، خواهیم بود.

آی‌فون 5S شایعه شده، به پردازنده A7 که سبب می‌شود تا آی‌فون جدید نسبت به نسل قبل خود،31 درصد سریع تر شود مجهز شده است . یک اسکنر اثر انگشت، یک دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED بخش دیگری از صفات خوب پرچم‌دار جدید اپل را تشکیل می‌دهند. آی‌فون 5C، احتمالا یک جایگزین رنگارنگ برای آی‌فون 5 اپل خواهد بود که تنها چیزی که تا کنون درباره آن می‌دانیم، جنس بدنه پلاستیکی آن است و سخت افزاری که برروی این آی‌فون قرار گرفته، احتمالا مشابه سخت افزار آی‌فون 5 خواهد بود.

این رویداد در شهر سان فرانسیسکو در تاریخ 10 سپتامبر، برگزار می‌شود. ساعت برگزاری این مراسم خبری، 10 صبح ذکر شده و باید منتظر ماند و دید، پرچم‌داران جدید اپل چه آینده‌ای را برای این غول سیب دوست آمریکایی، رقم خواهند زد!

 

 

1 در مورد “اپل برای دو شاهزاده کوچکش، مراسم برگزار می‎‌کند!”

  1. ه نظره من اپل باید صفحه نمایش گر iphone 5c رو بکنه 3.5 اینچ رتینا نباشه پردازنده a5 یا a4 یا یک پردازنده جدید که بین پردازنده a4 و a5 باشه مثلاً a4.5 هندزفریشم از نسل استیو میکرد تا یک رده از iphone 4s پایین باش چون هنوز هر اَپلکیشن و برنامه رو ببنید با 4s سازگار هست و اینکه تو رنگ مشکی 4s و 5 من 4s رو ترجیح میدن و همین طور سفیدش رو 5c خوبه ولی به شرطی که رو دست 4s نزنه
    اپل فکر فروش بالاست دیگه فکره کیفیت نیست زمان جابز اینطور نبود استیو گفت
    3step devices this is one devices الان اپل داره میکنه 3 devices که استیو مخالف بود
    هر چقد هم فکر کنید باز iphone 5c خوبه ولی به شرطی که رو دست 4s نزنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH