تبلت آلمینیومی Alcatel با نام Evo 8HD، معرفی شد!

alcatel-one-touch-tab8-hd-540آلکاتل که به نظر می‌رسد این روزها حسابی سرش شلوغ شده است، پس از رونمایی Alcatel One Touch Idol X و اسمارت‌فون‌های آندرویدی بسیار دیگری، بالاخره یک تبلت جدید را معرفی کرد. این تبلت 8 اینچی بوده و Alcatel Evo 8HD نام دارد.

Alcatel Evo 8HD، یک تبلت خوش قیمت و با بدنه‌ای شیک است. در طراحی بدنه تبلت جدید آلکاتل، از آلمینیوم براق استفاده شده و ضخامت این تبلت در حدود 9 میلی متر می‌باشد. صفحه نمایش 8 اینچی HD، پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و آندروید نسخه 4.2 بخش اعظم دیگری از صفات خوب تبلت جدید آلکاتل را تشکیل می‌دهند.

آلکاتل اوو 8، یک گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی 8 گیگابایتی آن تا ظرفیت 64 گیگابایت، قابل ارتقاء است. دوربین این تبلت 3 مگاپیکسلی بوده و برای دوربین جلویی آن، از یک لنز دو مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری به کار گرفته شده برروی این تبلت 8 اینچی، یک مدل 4160 میلی آمپری بوده که می‌تواند تا چند روز استفاده مقاومت کند.

همراه با فروش تبلت اوو 8 اچ‌دی، آلکاتل به شما لوازم جانبی بسیاری را پیشنهاد خواهد داد. یک فلیپ کاور جادویی که هنگامی پیامی را دریافت می‌کنید، شما را از طریق نور LED مطلع خواهد ساخت یا یک داک ساده، مطئمنا ویژگی‌های این تبلت را ارتقاء می‌بخشد.

آلکاتل هنوز چیزی از زمان عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای تبلت Evo 8HD نگفته است اما احتمالا با یک قیمت منطقی، تبلت جدید این کمپانی عرضه خواهد شد.

 

3 در مورد “تبلت آلمینیومی Alcatel با نام Evo 8HD، معرفی شد!”

  1. سلام،چرا انجمن برای من باز نمیشه؟من قول دادم تو ترجمه ها کمک کنم،ولی متاسفانه انجمن برام باز نیمشه اصلا
    درایور ارور میده

    1. از مرورگر تورچ استفاده کنید من با سایر مرورگر ها مثل فایرفاکس – سافاری – اینترنت اکسپلور و اونت نتوستم باز کنم ولی با مرورگر تورچ به راحتی باز میشه.
      راستی آقای جهانی اسم شما تو انجمن چیه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH