مایکروسافت در خصوص دلایل عدم وجود VR برای Xbox One X توضیح داد

کنسول Xbox One X قوی‌ترین کنسول ارائه شده تا به امروز است. مایکروسافت ترجیح داده در کنسول جدید خود تمرکز را بر روی کیفیت و بازده گرافیکی بهتر و بالاتر بگذارد، تا ارائه دستگاهی کاملا جدید همانند یک هدست واقعیت مجازی. در واقع با فروش یک میلیون دستگاه PS VR بر روی کنسول پلی‌استیشن 4، جای رقابت چندانی برای مایکروسافت در این زمینه وجود ندارد.

Xbox One X

قائم مقام مدیریت تولید و برنامه‌ریزی محصولات مایکروسافت، Albert Penell، در صحبت با Wired از دلایل صورت نگرفتن این امر گفته است:

ما از Kinect و Wii درس گرفتیم که تنها تغییر یک بازی معمولی و ارائه با واقعیت مجازی شیوه موثری نخواهد بود. تنها عناوین مخصوص برای این محصول است که می‌تواند تجربه‌ای ناب برای بازیکن به ارمغان آورد و این چیزی نبود که ما بتوانیم در سال جاری بر روی گسترش آن تمرکز کنیم.

در این صورت، پنلو به وضوح بیان کرده که کار بر روی عناوین معمولی راه رسیدن و رقابت با پلی‌استیشن 4 بوده و اعتقادی به جذابیت تکنولوژی روز نیز ندارد. البته با همه این تفاسیر مطمئنا شاهد حضور VR بر روی Xbox One X خواهیم بود، اما مطمئنا مایکروسافت عجله‌ای برای استفاده از این فناوری بر روی کنسول قدرتمند خود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH