ایسوس از گوشی هوشمند ذن‌فون 4 سلفی لایت رونمایی کرد

در حالی‌که تصور می‌کردیم ایسوس از تمامی دستگاه‌های سری ذن‌فون 4 رونمایی کرده است، این شرکت امروز گوشی هوشمند جدیدی از این سری را معرفی نمود. این دیوایس که ذن‌فون 4 سلفی لایت نام دارد، در کنار دو مدل دیگر از سری ذن‌فون 4 سلفی قرار می‌گیرد.

ذن‌فون 4 سلفی لایت

مشخصات این هندست در سایت فیلیپین ایسوس منتشر شده که براساس آن، دوربین سلفی و اصلی آن دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل بوده و از فلاش LED بهره می‌برند. نمایشگر 5.5 اینچی مورد استفاده در این محصول متاسفانه دارای رزولوشن 720p است.

علت استفاده از عبارت لایت این بوده که گوشی یاد شده از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425 بهره می‌برد، در حالی‌که دو مدل دیگر به پردازنده اسنپدرگون 430 و اسنپدراگون 625 مجهز هستند. مقدار رم مورد استفاده در این محصول نیز کاهش یافته و به 2 گیگابایت رسیده است. ایسوس برای این دستگاه 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است.

ایسوس ذن‌فون 4 سلفی لایت ابعادی برابر با 155.7 در 75.9 در 7.9 میلی‌متر داشته و از باتری 3000 میلی‌آمپری بهره می‌برد. این شرکت تایوانی محصول جدید خود را با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید نوقا عرضه می‌کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این دیوایس 156 و 176 دلار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH