سامسونگ گلکسی نوت 8 به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد

صبح امروز و در سمیناری خبری که در پردیس سینمایی ملت با حضور خبرنگاران و مدیران سامسونگ در ایران برگزار گردید، پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی گلکسی نوت 8 به‌صورت رسمی در کشور رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم هونگ، ابتدا مدیر عامل سامسونگ بر روی صحنه آمد و ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: امروز همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا یکی از منحصربه‌فردترین دستگاه‌های این صنعت را به شما معرفی کنیم. این محصول تنها یک تلفن همراه جدید نیست، بلکه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر کند.

ما قصد داریم محصول جدیدی از خانواده سامسونگ را معرفی کنیم که مفهوم تلفن همراه را برای همیشه تغییر می‌دهد. در سال 2011، معرفی اولین نسخه گوشی نوت تحسین میلیون‌ها نفر را برانگیخت. دستگاهی که مفهوم تلفن همراه را دوباره تعریف کرد.

در این مفهوم جدید، تلفن همراه به ابزاری تبدیل شده که می‌توان برای انجام کارهای بیشتر به آن اتکا کرد. همگام با این روند جدید جهانی، کاربران ایرانی نیز اشتیاق زیادی به این محصول نشان دادند. مردم ایران دریافتند که این گوشی ابزاری فوق‌العاده برای بیان هوش و خلاقیت‌شان است.

S-Pen به‌عنوان ابزاری شناخته شده که به کمک آن می‌توان تصورات را وارد زندگی واقعی کرد و شما را قادر می‌سازد در هر مکانی حتی کوچک‌ترین ایده‌هایتان را هم ثبت کنید.

حمایت گسترده شما در کنار میراث قدرتمند گلکسی امکان معرفی محصول دیگری را فراهم کرد که می‌توان به آن اعتماد کرد و کارهای بزرگ‌تری به کمک آن انجام داد.

گلکسی نوت 8 دستگاهی است برای کسانی که می‌خواهند از حد ایده پردازی فراتر رفته و دست به عمل بزنند. کسانی که رهبری می‌کنند، نه پیروی! محصولی برای انجام کارهای بزرگ‌تر در زندگی روزمره‌مان.

نوت 8 استانداردی جدید در تجربه گوشی‌های هوشمند به شما عرضه خواهد کرد. تیم موبایل ما با افتخار امروز جدیدترین پرچم‌دار خود را به بازار ایران معرفی می‌کند. شاهکاری که اطمینان داریم موفقیتی چشمگیر خواهد داشت. همان‌طور که دیگر محصولات‌مان این مسیر را پیموده‌اند.

پس از هونگ نوبت به علیرضا توسلی، مدیر ارشد موبایل سامسونگ در ایران رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد: خیلی خوشحال هستم که پس از مدت‌ها فرصتی به‌دست آمد تا چهره شما دوستان قدیمی را در کنار خود ببینم. گوشی را اکثرتان می‌شناسید و بسیاری با آن کار کرده‌اید اما امروز تجربه جدیدی را در کنار یکدیگر داشتیم.

شاید شنیده باشید که ما به تازگی خدمات VOLTE را با دو اپراتور کلیدی در دست اقدام داریم. تا پیش از این شما بر روی گوشی خودتان اگر اینترنت نسل ۴ هم داشتید، صدا بر روی نسل ۲ یا ۳ می‌رفت اما الان بر روی VOLTE صدا با کیفیت فوق‌العاده و اچ‌دی شنیده می‌شود و قطعی به کم‌ترین میزان خودش می‌رسد.

بر روی باقی گوشی‌های سامسونگ و شبکه دیگر اپراتورها نیز به زودی این ویژگی راه اندازی خواهد شد. Voice Over Wifi هم از طریق بستر اینترنت بی‌سیم امکان مکالمه شما را فعال کرده و باعث می‌شود قطعی‌ها بسیار کاهش پیدا کند. در حال حاضر گلکسی اس۸ و اس۷ این اتفاق برای آن‌ها افتاده و برای نوت ۸ تا پایان ماه جاری انجام می‌شود.

ما دوست داریم مشتریان خودمان در یک فضای راحت و صمیمی تجربه کار با گوشی را داشته باشند. برای همین سامسونگ در طی سال‌های اخیر فروشگاه‌های خاص سامسونگ را افتتاح کرده است. تا پایان سال جاری ما ۹۰ فروشگاه در ۲۳ شهر کشور خواهیم داشت که سطح عرضه را برای سامسونگ بسیار بالا برده‌اند و مشتریان سطح توقع آن‌ها برای خرید خیلی بالا رفته است.

ما سال گذشته در بازار چارسو مرکز خدماتی را به نام نسل نوی سامسونگ افتتاح کردیم که با استفاده از نیروهای مجرب، خدمات را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهیم. همچنین در شمال شهر تهران یک مرکز خدمات نسل نو نیز به‌زودی در فضایی بزرگ افتتاح خواهد شد.

جشنواره‌های سامسونگ هم نسبت به گذشته با قوت و شدت بیشتری ادامه یافته است. فردا اولین روزی است که نوت ۸ در بازار معرفی می‌شود، در ۴ نقطه عرضه رسمی آن را شروع کرده و جوایز خاصی را هم برای مشتریانش در نظر گرفته‌ایم.

ما دوست داریم وقتی شما یک گوشی به خوبی نوت ۸ در دست می‌گیرید، در حوزه‌هایی مثل خدمات هم تعمیم پیدا کند و سرویس پشتیبانی ویژه را برای آن تعریف کردیم. در این سرویس با یک مبلغ اندک خریداران می‌توانستند نمایشگر گوشی خودشان را عوض کنند. برای نوت ۸ هم این خدمات ارایه شده و به جهت اطمینان ما از مشتریان می‌خواهیم که کد شناسه خودشان را به یک شماره ارسال کرده و با دریافت یک پاسخ، از ارایه این خدمات مطمئن شوند. کسانی که تا پایان آذرماه گوشی خودشان را روشن کرده و این پیامک را ارسال کنند، از چنین خدمتی بهره‌مند خواهند شد.

ما کالایی به اسم دکس را برای کسانی که پیش خرید کرده‌اند، در نظر گرفتیم که گوشی را تبدیل به یک کامپیوتر خانگی می‌کند. چند هزار گوشی در نظر گرفته بودیم که نیمی از آن‌ها در کم‌تر از یک روز و باقی در عرض یک هفته به‌فروش رسید. تحویل کالاها از هفته پیش آغاز شده و حتی زودتر از موعد مقرر به پایان می‌رسد.

سامسونگ فقط فروش کالا نیست و به مسئولیت‌های اجتماعی خودمان واقف هستیم. همان طور که خودتان می‌دانید، ما سال گذشته کارزاری به نام یادگاری تو به زمین داشتیم که ۱۲۱هزار درخت کاشتیم که امسال هم عهده‌دار نگاه‌داری آن هستیم.

سامسونگ حامی اصلی المپیک است و برای همین از ایران نیز افرادی را برای مشعل داری انتخاب کردیم. برای ما ۱۶ هزار بیانیه برای شرکت در این امر رسید که ابتدا ۲۰۰ بیانیه را انتخاب کردیم و انقدر انتخاب سخت بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا سهمیه ایران را از ۵ نفر به ۱۰ نفر برساند. امروز از کشور ما ۱۰ نفر با حمایت سامسونگ برای حمل مشعل باستانی به کره اعزام می‌شود.

در کمپین بانوت ما از مردم می‌خواهیم که با عکاسی و طراحی خلاقانه، آن چیزی را که می‌بینند بازتعریف کنند. از منتخبین تقدیر شایسته‌ای خواهد شد و از تصاویر در تبلیغات شهری‌مان نیز استفاده خواهیم کرد.

در پایان باید بگویم که نوت۸ برای ما یک قدم خیلی بزرگ جهت حرکت به سمت جلو است و از شما متشکرم در کنار ما هستید.

در ادامه مراسم، علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ درباره محصول جدید این کمپانی کره‌ای گفت: با وجود علایق و سلایق متفاوت یک موضوع مهم بین کاربران مشترک است، شما افرادی هستید که رویاهای خود را عملی می‌کنید. خانواده نوت همیشه برای افرادی ساخته شده که انتظار بیشترین‌ها را از تلفن همراه خود دارند.

نوت ۸ پاسخ ما به درخواست کاربران برای کارهایی است که تا به الان قادر به انجام آن نبودند. ما نوت را برای گروه بزرگی از کاربران ساختیم که علاوه بر استفاده از تمام فضای صفحه نمایش گوشی خودشان، همواره به دنبال انجام کارهای بیشتر هستند. شما باعث شدید تا ما محدویت‌ها و مرزهای صفحه نمایش را به عقب هدایت کنیم.

بهار گذشته صفحه نمایش اینفینیتی را معرفی کردیم که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد و حال در نوت ۸ آن را با S Pen تلفیق کردیم. برای کاربران نوت، صفحه نمایش بزرگ‌تر به معنای اندازه بزرگ‌تر برای انجام کارهای بیشتر است. صفحه نمایش این دستگاه ۶.۳ اینچ است که فضای بیشتری را برای کار با قلم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در هنگام استفاده از نوت ۸ نیاز کم‌تری به اسکرول کردن دارید زیرا نمایشگر بزرگ آن، حجم بیشتری را به شما نمایش می‌دهد.

مالتی تسکینگ از ویژگی‌های اصلی خانواده نوت سامسونگ است که با آن دیگر نیازی به سوییچ کردن میان برنامه‌ها نداشته و می‌توان از هر دو اپلیکیشن به صورت هم‌زمان استفاده کرد.

به لطف قدرت پردازش بی‌نظیر این دستگاه، همه این کارها بسیار سریع و عالی اتفاق می‌افتد. ظاهر این گوشی بسیار کارامد بوده و دارای مهندسی خارق‌العاده‌ای است. نوت ۸ را در ۴ رنگ به بازار جهانی ارایه دادیم که شامل مشکی، خاکستری، طلایی و آبی می‌شود.

خانواده نوت بارها و بارها با امکانات شگفت آور، تعریف ما را از گوشی‌های هوشمند تغییر داده است. نوت ۸ که برای بازار ایران ساخته می‌شود، دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت بوده و توانایی پیشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت را دارد. ما به شما این امکان را می‌دهیم که از طریق روش‌های گوناگون، امنیت دستگاه خود را تضمین کنید.

نفر آخر، دامون بقراط، مدیر توسعه و آموزش موبایل سامسونگ تا درباره ویژگی‌های آخرین محصول سری نوت صحبت کند، وی گفت: اکثر شما با نوت ۸ آشنا هستید. خیس شدن گوشی لب ساحل یا باران یکی از دغدغه‌های کاربران بوده و ما دستگاهی ساختیم که در برابر رطوبت مقاوم است.

با دوربین دوگانه نوت ۸ یک‌بار دیگر استاندارد عکاسی با موبایل را بالاتر بردیم. گوشی دارای دو لنز واید و تله است که امکان زوم دو برابر اپتیکال را هم می‌دهد. این گوشی اولین محصولی است که دارای دو لنز با لرزش‌گیر اپتیکال است و در هنگام فیلم‌برداری نیز این فناوری به کمک شما می‌آید. همچنین ویژگی‌ای با نام دوال کپچر داریم که هر دو لنز با هم عکس گرفته و شما می‌توانید هر دو تصویر را با یکدیگر ببینید.

اس پن دلیل اصلی به‌وجود آمدن سری نوت سامسونگ است که به کاربران کمک می‌کند تا با نوت به شکل متفاوت‌تری کار کنند. این بار نوک اس پن نازک‌تر شده و فشار را بهتر تشخیص می‌دهد. شاهکارهای هنری زیادی تا به‌حال با اس پن خلق شده‌اند.

بقراط در پایان افزود: این روزها بسیاری از مکالمات ما از طریق چت انجام می‌شود اما پیام‌های متنی نمی‌توانند خیلی خوب لحن ما را منتقل کنند. شما با اس پن می‌توانید دست خط خودتان را برای طرف مقابل فرستاده و یا آن را به شکل گیف ارسال نمایید.

در ادامه تصاویر بیشتری را از این مراسم و سامسونگ گلکسی نوت ۸ می‌بینید که البته پیش از این بررسی تخصصی و همچنین ویدیویی آن را برای‌تان انجام داده بودیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH