اندروید ور

عرضه قابلیت‌های جدید اندروید ور از طریق گوگل پلی استور

کاربران اندروید برای دریافت به‌روزرسانی برنامه‌های اندروید ور باید چندین ماه صبر می‌کردند تا به‌روزرسانی عرضه شود، آپدیت برنامه‌های مربوط به این گجت‌ها وابسته به‌روز شدن فریمور (Firmware) دستگاه موردنظر بود. حالا تغییر خوبی در روند به‌روز شدن برنامه‌های اندروید ور رخ‌ داده و کاربرانی که ساعت‌های هوشمندشان مجهز به سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 باشد، می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را از پلی استور به‌روز کنند.

«هوی لام» متخصص گوگل در زمینه اندروید ور در حساب توییتر خود به این موضوع اشاره‌ کرده که قابلیت‌های جدید ارائه‌ شده برای اندروید ور 2.0 از طریق گوگل پلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و دیگر نیازی نیست کاربران برای دریافت به‌روزرسانی برنامه‌ها و قابلیت‌ها انتظار بکشند.

اندروید ور

در ماه‌های قبل به‌روزرسانی اندروید ور 2.0 ارائه شد که در این به‌روزرسانی قابلیت‌هایی به آن اضافه شده و باگ‌های موجود هم رفع گشته است. لام هم‌چنین به این موضوع اشاره‌ کرده که گوگل در برنامه خود ارائه به‌روزرسانی جدیدی شبیه به قابلیت‌های ذکر شده را دارد. آمازون و گوگل در همکاری با هم، خرید ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌ عامل اندروید ور را برای کاربران آسان‌تر کرده‌اند.

4 در مورد “عرضه قابلیت‌های جدید اندروید ور از طریق گوگل پلی استور”

  1. ساعت های سامسونگ عالیه درسته گرونه ولی می ارزه خریدش یک بار هزینه میکنیی ولی کلی لذت میبری ازش

  2. اشکان موسوی

    اندروید ساعت هاش خوبیش اینه که به همه مدل گوشی هاش متصل میشه اما اپل و ساعت هاش فقط ب هم متصل میشن.اینم یه محدودیت دیگه اپل به حساب میاد

  3. بنطر من ساعت های هوشمند جای هوشمند تر شدن رو دارن
    و واقعا نمیضرفه بخوای کم کم 1میلیون پول بهشون بدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH