مایکروسافت Edge

مرورگر Edge شرکت مایکروسافت در پلی استور گوگل عرضه شد

چندی پیش مایکروسافت از عرضه نسخه اندروید و iOS مرورگر اج خبر داد و اکنون اپلیکیشن اندرویدی این مرورگر در پلی استور گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

البته باید بیان کرد که مرورگر اج به کاربران علاقمند هشدار می‌دهد که این نرم‌افزار هنوز در حال توسعه بوده و ممکن است نسخه فعلی کمی ناپایدار باشد ولی علاقمندان می‌توانند تا زمان عرضه نسخه اصلی از همین ورژن استفاده نمایند.

هفته گذشته اپلیکیشن مرورگر اج به‌طور اختصاصی در اختیار کاربران اندروید و iOS وب‌سایت Windows Insider قرار گرفت و جالب است بدانید که میزان نصب در دوره آزمایشی، از محدودیت تعداد 10,000 نصب تعیین شده برای کاربران iOS فراتر رفت و به همین خاطر فعلا در دسترس همه کاربران قرار ندارد.

مرورگر اج

مرورگر اج در درجه اول برای کاربرانی که از نسخه دسکتاپ همین برنامه استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است چراکه به راحتی می‌توانند آدرس‌های بوک‌مارک شده، تاریخچه جستجو، رمز عبور و … را با نسخه اندروید یا iOS مرورگر مورد بحث همگام‌سازی نمایند.

مرورگر اج از نظر ویژگی‌های ظاهری تا حد زیادی مشابه مرورگرهای کروم گوگل و سافاری اپل بوده و می‌توان گفت چیزی مابین این دو است که با همان طراحی آشنای نسخه دسکتاپ خودش همراه گشته و قابلیت‌هایی مانند حالت خواندن، اسکنر کدهای QR، جستجوی صوتی و… را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

5 در مورد “مرورگر Edge شرکت مایکروسافت در پلی استور گوگل عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH