اندروید ور 2

به‌روزرسانی‌های جدید اندروید ور 2 از طریق پلی استور منتشر خواهند شد

مدت‌‌های زیادی از روزهایی که کاربران اندروید باید برای دریافت به‌روزرسانی‌های سرویس یا اپ‌های درونی اندروید منتظر می‌مانند گذشته و این به‌روزرسانی‌های کلیدی در حال حاضر از طریق گوگل پلی استور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حال به‌نظر می‌رسد که گوگل این رویه را در مورد سیستم عامل اندروید ور نیز در پیش گرفته و از این پس به‌روزرسانی‌های مربوط به اندروید ور 2 از طریق پلی استور منتشر خواهد شد.

به گفته یکی از کارشناسان شرکت گوگل، هم‌اکنون ویژگی‌های جدید اندروید ور 2 زمانی‌که اپلیکیشین‌های مربوط به این سیستم عامل بروزرسانی گردند، از طریق پلی استور قابل دریافت خواهد بود.

بدین ترتیب گوگل می‌تواند ویژگی‌های جدید را از طریق به‌روزرسانی‌ اپلیکیشن‌ها و بدون انتظار برای انتشار از طریق بروزرسانی‌های OTA در دسترس کاربران قرار دهد که در نتیجه این عمل، سرعت انتشار به‌روزرسانی‌ها افزایش پیدا می‌کند.

هفته پیش شرکت گوگل چنین به‌روزرسانی‌ را برای اندروید ور 2 که شامل چندین ویژگی جدید و رفع تعدادی اشکال نرم‌افزاری بود را منتشر نمود. همچنین گفته می‌شود به‌روزرسانی‌های جدیدی نیز در ماه‌های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH