گوشی گیمینگ ریزر به پردازنده اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود

کمپانی ریزر اخیرا تیزری را در فضای مجازی منتشر و از تصمیم خود برای رونمایی از اولین اسمارت‌فون گیمینگ خود در تاریخ یکم نوامبر خبر داد. این شرکت هنوز اطلاعاتی را در خصوص مشخصات و ویژگی‌های فنی این گوشی منتشر نکرده است. اما به‌تازگی محصولی با نام Razer Phone در بنچ‌مارک GFXBench رویت شده و نشان می‌دهد که اسمارت‌فون جدید ریزر به مشخصات سطح‌ بالایی مجهز خواهد بود.

با استناد به آن‌چه‌ که در این بنچ‌مارک آمده، ریزر فون از نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار خواهد بود. به‌نظر نمی‌رسد که این گوشی به نسبت ابعاد 18:9 که اخیرا در گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و ال‌جی V30 مورد استفاده قرار گرفته، مجهز باشد. رزولوشن نمایشگر این گوشی برابر با 2560 در 1440 پیکسل عنوان شده که احتمال استفاده از نسبت ابعاد رایج 16:9را در این گوشی قوت می‌بخشد.

این‌چنین به‌نظر می‌رسد که بار پردازشی گوشی گیمینگ ریزر بر دوش پردازنده اسنپدراگون 835 خواهد بود و میزان حافظه رم ریزر فون نیز برابر با 8 گیگابایت عنوان شده است. در حال حاضر، تنها چند اسمارت‌فون مجهز به رم 8 گیگابایتی در بازار به فروش می‌رسند که از میان آن‌ها می‌توان به ایسوس ذن‌فون AR اشاره کرد که البته از پردازنده ضعیف‌تر اسنپدراگون 821 بهره می‌برد.

اسمارت‌فون دیگر، نوبیا Z17 کمپانی ZTE بوده که به عنوان اولین گوشی مجهز به رم 8 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 835 به بازار عرضه شد، اما این مدل تنها در کشور چین به فروش می‌رسد. ناگفته نماند که وان‌پلاس 5 نیز از رم 8 گیگابایتی و چیپ‌ست اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

گوشی گیمینگ ریزر

از دیگر مشخصات ریزر فون می‌توان به اندروید نوقا 7.1.1 اشاره کرد که بعید به‌نظر می‌رسد از نسخه خالص اندروید در این گوشی استفاده شود. احتمالا ریزر این گوشی را به رابط کاربری اختصاصی خود مجهز خواهد کرد. فضای ذخیره‌سازی این گوشی برابر با 64 گیگابایت در نظر گرفته شده و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از ضبط ویدیوهای 4K در قسمت پشتی جای گرفته و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است.

در ماه ژانویه امسال، کمپانی ریزر شرکت Nexbit که سابقه تولید اسمارت‌فون مبتنی بر کلاود Robin را در کارنامه دارد، خریداری کرد. از این‌رو، مهندسان این شرکت نیز در ساخت ریزر فون نقش مهمی‌ را ایفا خواهند کرد. گزارش‌ها حاکی از آن بوده که گوشی جدید ریزر ویژه علاقه‌مندان به اجرای بازی‌های موبایلی تولید و روانه بازار خواهد شد.

4 در مورد “گوشی گیمینگ ریزر به پردازنده اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH