5 ویژگی نرم افزاری جالب گلکسی نوت 3

yutu6

در مقاله زیر از 5 ویژگی جالب نرم افزاری نوت 3 صحبت خواهیم کرد که با ترکیب با سخت افزار قدرتمند آن از این دستگاه یک انتخاب خریدنی می‌سازند که نخریدنش موجب دشواری می‌شود.

Air Command

این  ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که قلم را در بالای صفحه نمایش نوت 3 نگه داشته و از این طریق باعث باز شدن منویی شود که 5 عملکرد مجزا درونش نهفته است:

1-      Action Memo : با این ویژگی ورودی‌های دست نوشته شما چیزی بیش از یک نوشته ایستا خواهند بود. مثلا وقتی یک شماره را می‌نویسید، می‌توانید با همان شماره تماس برقرار کنید.

2-      Scrapbook: این بخش شامل مجموعه‌ای از برنامه‌ها مثل Google Keep و Pocket  است که به کاربر کمک می‌کند محتویاتی را که از منابع مختلفی انتخاب یا جمع آوری شده‌اند، سازماندهی یا ردیابی کند.

3-      S Finder: این برنامه به شما امکان می‌دهد درون دسته‌های مختلف بعلاوه محتویات درون ممو و دست نوشته‌هایتان آنچه را که می‌خواهید جستجو کنید.

4-       Screen Write: این ویژگی از صفحه نمایش شما و هر کاری که مشغول انجام آن هستید عکس می‌گیرد و شبیه به اسکرین شات است.

5-      Pen Window: به شما امکان می‌دهد که یک برنامه شناور را در هر اندازه که می‌خواهید روی برنامه دیگری قرار دهید.

My Magazine

این یک برنامه پیش فرض است که برای تاچ ویز ویژه گلکسی نوت 3 در نظر گرفته شده است. My Magazine در واقع در همکاری با سازندگان Flipboard ساخته شده و به طور کل از نظر عملکرد یاد آور همان فلیپ بورد است. این برنامه شبیه به برنامه BlinkFeed  در HTC است و تمام اخبار و فیدزهای اجتماعی را در یک جا جمع آوری می‌کند.

بغیر از این دو ویژگی جدید ویژگی‌های نرم افزاری دیگری که در دیگر هندست‌های سامسونگ هم دیده‌ایم در این هندست جدید وجود دارد:

Multi-Window

مالتی ویندو در واقع برنامه‌ای است که برای بالاتر بردن کارایی مالتی تسکینگ در نظر گرفته شده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که دو برنامه را به طور همزمان باز کرده و با کار با Pen Window تجربه‌ای پیشرفته از مالتی تسکینگ داشته باشید. بعلاوه با این ویژگی قادرید محتویات مورد نظر خود را تنها با درگ و دراپ از یک برنامه به برنامه دیگر انتقال دهید.

Samsung Knox

 این برنامه مسیولیت حفاظت سیستمی از گلکسی نوت شما در برابر بد افزارها، هک شدن و اقدام به دزدیدن اطلاعاتتان را دارد.

بعلاوه خدمات Find My Device به شما امکان می‌دهد که دستگاه خود را در صورت دزدیه شدن از راه دور به طور کلی از کار بی‌اندازید.

Galaxy Gear Manager

این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد اسمارت واچ خود را از طریق گلکسی نوت 3 کنترل کند. این کنترل شامل انجام کارهایی مثل شناسایی دستگاه، تغییر ساعت و رنگ پس زمینه می‌شود.

84 در مورد “5 ویژگی نرم افزاری جالب گلکسی نوت 3”

  1. سلام دوستان من نوت۳(9005)دارم افتاده اب داغ میکنه وشارژشم زود تموم میشه چیگار کنم
    راستی به اندروید۵هم ارتقاش دادم

  2. سلام دوستان من نوت۳(9005)دارم افتاده اب داغ میکنه وشارژشم زود تموم میشه چیگار کنم
    راستی به اندروید۵هم ارتقاش دادم

  3. سلام من مشکل باز نشدن s pen airرو دارم
    اول که مداد رو از جاش بیرون میاری باز میشه
    ولی بعدا که از فاصله کم رو دکمه مداد کلیک میکنی دیگه باز نمیشه
    میشه راهنمایی کنین
    ممنون میشم

  4. نوت۳ عالیه ولی سونی به نظرم بره پلو پزشو درست کنه بهتره.سونی چه به گوشی . ۶ تا زد ۲ خریدم البته واسه فامیلا مثلا اصل بود اخرش دیگه ۱ ساله کار داد فقط یکی از اونا هنوز کار میکنه بقیه خاموش شده دیگه روشن نشد. الان نوکیا ۱۱۰۰ از اونا بهتره

  5. سلام دوستان عزیز
    من یه سوال دارم.
    من دوتا نوت تری n900دارم.
    یکیشو یک سال پیش گرفتم یکیشو اول اردیبهشت امسال.
    اونی پارسال خریدم آپدیت جدیدش اومده اما ایکی هر کقت میرم تو تنظیمات گوشی اون قسمتی اطلاعات کارخونه و آپدیتشون هست و میزنم آپدیت مینویسه جدیدترین بروزرسانی قبلا نصب شده است.
    کسی دلیلشو میدونه احتمالا؟؟؟

  6. اصلا سونی شرکتی نیس ک بخواد با سامسونگ رقابت کنه از سونی شاخ تراش ک اپله زیر پاس فقط نوت 3 چرا تنها گوشی ک تو دنیا USB3داره میفهمی

  7. بابا بخدا z1خیلی گوشیه اشغالی دست میگیری داغ میکنه زنگ میزنی داغ میکنه ولی سامسونگ چی خدایش سامسنگ تکه میدونی چرا باید پول داشته لاشی تا بخری نوت 3 یا نوت 4 تا احساسش کنی بخدا من زنگی میکنم با نوت 3 سرعتش با رفیقم ک z1داره امد ی برنامرو نصب کنه خیلی طول کشید ولی نوت 3 من ایک ثانیه نصب کرد خدای اینو راس میگم و دوربینش مخصوصا باتریه z1 خیلی بده در برابر نوت 3 رفیقم ک طرفداره اق مهدی کیفیت تصویرت با دوربینت کلا اشغاله در برابر نوت 3 تمام

  8. با سلام
    لطفا اونایی که گوشی زیر 1 میلیون دست نگرفتن نظر ندن.

    من خودم الان نت3 N9005دارم وقتی داشتم در موردش تحقیق می کردم اصلا انتظار نداشتم ای توری کار کنه واقعا عالیه اگه بخری هیچ وقت ضرر نمیکنی.

  9. اونایی که میگن سامسونگ بده عقلشون اندازه نخوده وکلاسشون در حده گوشی پوکیده های سونی هست:Dبزن لایکو فقط نوت3

    1. عزیزم بدون هیچ طرفداری خاصی من نوت 3 داشتم ازم دزدیدن. دوماه z داشتم واقعا نتونستم باهاش رابطه برقرارکنم و رفتم دوباره نوت 3 خریدم. تا نداشته باشی نمیفهمی

      my love note 3

  10. با سلام و تشکر از سایت عالی تون
    یه سوالی داشتم :
    هر دو مدل نوت3 یعنی n9000 و n9005 با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کنند؟ یا یکی با سرع 60 و دیگری با سرعت 30؟ لطفا به صورت دقیق و حتمی و بصورت معلوم راهنمایی کنید
    منتظر راهنماییتون هستم
    فقط زود چون می خوام یکی را بخرم (اگر n9005 که چیپ اسنپدراگون 800 داره با قدرت 60 فریم فیلم برداری کنه …. حتما اون می خرم وگرنه باید فکر کنم!!!!!! چون سرعت فیلم برداری برام مهمه)

  11. میدونید مشکل ما ایرانی ها چیه؟که فکر میکنیم همه دانای کل هستیم
    تو کارایی که تخصص نداریم چرا باید نظر بدیم؟
    وقتی چیزی رو ندونیو الکی هم با قاطعیت موضع میگیریدو نظرتون رو میگیدبدونین جز فراهم اواردن سوژه خنده و افزودن نادانی خود برنادانی دیگران هیچ کاری نکردید
    خدایش قصد بی احترامی ندارم فقط گفتم فرهنگشو جا بندازم که الکی تا تخصص نداریم چیزی نگیم

  12. هـرکس یه نظری داره .. مـن نمیدونم امـا اس5 مطمینا بهتر خواهـد بود!
    ..!!!
    اس 4 .. نوت3 ..یا آیفون5 همشون خوبن فرق های جزیی واسه همه گوشی ها هست اما تمومشون از لحاظ کلی مثلا مصرف شارژ گوشی تقریبا یطورن و این یه حقیقته همشون در این حد با استفاده هایی که ما میکنیم شارژ مصرف میکنن .. از نظر اینترنتم با اینترنتی که کشور ما داره زیاد سخت نگیرین با سرعت ما بازم کلیتشون تو مایه های همن ..!
    این گوشیا جز برندای بهتر جهانن هیچکدوم نمیتونن بد باشن زیادم دنبال جزییات نرین اون چیزی که دلتونو گرفته بخرین مطمینا اون گوشی رو دوست خواهید داشت!

  13. سلام من 2ماهه این گوشیو دارم هنوزم با اینکه برندای جدید داره میاد نتونسته امکاناتی ازاین بیشتر بزنه

  14. من نوت 3 دارم. حرف نداره. باتریش 10 روز استندبای جواب میده. هیچ موبایلی به این اندازه امکانات نداره.
    مدل n9005 بهتره اختلاف قیمتش کمه و cpu خیلی قوی تری داره و فیلم برداریش هم 4k هستش .
    من که واقعا ازش راضی ام.

    1. سلام دوست عزیز شماپولتو حدر دادی،چون وقتی که گوشی شما10روز درحالت استبدبای میمونه پس دیگه گوشی n 9005 میخوای چیکار یه گوشی 1100نوکیا از10 روزهم بیشتر تواستندبای میمونه

      1. سلام هادی عزیز نوکیا دیگه مرده عزیزم
        حالام نوکیاxlاندرویدی زده که فک نکنم کسی طرفش بره
        البته بایدبگم گوشی های نوکیا توزمان خودشون گوشی های خوبی بودند/ولی دیگه نه

    1. من نوت 3 دارم اما مدتیست که صدای sms قطع شده
      تو viber و جاهای دیگه صدای chat می یاد و خبر می ده اما صدای notification واسه sms قطع شده چند جا هم بردم اما نتونستن درستش کنن !

  15. بعضی سرگردون هستند که بین گلکسی نوت٣وایفون۵sکدوم را بخرند،توصیه ای که من دارم اینه که گلکسی نوت٣از نظر مقاومت مقاوم تر از ایفون۵sهستش.اینو توی کیلیپ تست مقاومت ای دو گوشی نشون داد معلوم شد گلکسی نوت مقاوم تر است.بعد ،اینکه کسایی که میخواهند گلکسی نوت٣ رابخرند باید بگم که نسخه یn9000بانسخهn9005تفاوتی نداردو اونایی که میخوان این گوشی رو تهیه کنن پیشنهاد می کنم نسخه یn9000را تهیه کنن چون هم ارزون تره وهم تمام امکانات نسخه یn9005را دارد.

    1. کی گفته n9000 با n9005 تفاوتی نداره؟
      n9000 سی پی یو 8هسته ای اما با فرکانس ضعیفتر و فیلمبرداری full HD
      n9005 سی پی یو 4هسته ای با فرکانس بسیار قوی و فیلمبرداری 4k
      زیاد هم تفاوت قیمت ندارن

      1. دوست عزیز بجز چهار هسته ای بودن نوع چیپ آنهاست فرق میکنه
        n9000 از چیپ exynos 5 octa که جدیدترین چیپ ساخت سامسونگ

        n9005 از چیپ snapdragon 800 کمپانی qualcomm چهارهستهای krait400 استفاده میکنه که بیشتر برای اروپا و امریکا ساخته میشه

  16. من واقعا الان موندم کدومشون رو بخرم.دوست دارم یه راهنمایی درست و بجا البته بدون هیچ تعصبی مهمونم کنید!

    1. فقط نوت3
      اگه بدبودبیابزن توگوش من/البته بستگی به خودت داره که چی ازش انتظارداری
      که میشه گفت جوابگو هر خواسته ای هست

  17. جهت اطلاع بعضیا مشکل داغ شدن که در گلکسی اس 4 بود در برند جدید سامسونگ یعنی نوت 3 برطرف شده.
    و جهت اطلاع برخی عزیزان دیگر که میگویند N9005 دارای فیلمبرداری با قابلیت 4K است این قابلیت بنظر من بدرد نمیخوره.
    چون اول اینکه تعداد کمی از تلویزیون ها وصفحات دارای 4K هستند و دوم اینکه حجم فیلم های گرفته شده با این مدل بسیار بالاست
    که به اشتراک گذاشتن ان در شبکه های اجتماعی تقریبا محال است.

  18. سلام به همه ی دوستان میخوام از دوتا حسن نوت 3 براتون بگم که به زبون حسن هستن ولی کاملا اینطور نیست. اول فیلم.برداری 4k که هر 15 دقیق فیلمش برابر یک مموری یک گیگ هست جدا ازاین هیچ تاثیری در دیدن با فیلم برداری عادی نداره حتی روی مانیتور بزرگ فرقش زمانی مشخص میشه که اون رو رو مانیتور که 4kساپورت میکنه پخش کنی و متاسفانه تو ایران همچینtv در حال حاضر زیر 12 میلیون نیست، بخاطر همین سونی این فناوری رو رویz1 به کار نبرد. ودومین مطلبی که به عنوان امتیاز بهش نگاه میکنید رم3 نوت3 هست در صورتی که امتیاز به حساب نمیاد بلکه نیاز هست نه امتیاز.نوت3 به رم 3 نیاز داره ودر غیر این صورت به مشکل بر میخوره چون رابطه ی کاربری نوت3 به تنهایی1400 مگ از رم رو پر کرده در صورتی که رابطه کاربری سبک سونی 650مگ رو بیشتر لازم نداره با یه حساب سر انگشتی میبینید که در نهایت سامسونگ 1600 تا از رم در اختیارمون میذاره و z1 در نهایت1350 وفرق فضا در این دو گوشی 250 مگ حافظه هست نه یگ گیگ. پس این نیاز نوت3هست نه امتیاز.

    1. سلام دوست عزیز. خیلی خیلی از مطالبی که ارائه دادی ممنونم
      میتونی بررسی بیشتری از این فبلت ارائه بدی؟ مثلاً داغ می کنه یا نه؟ سرعتش با نوت2 چقدر فرق می کنه؟ نسبت به نوت2 ارزش خرید بیشتری داره یا نه؟ ممنونم

      1. من دارم اصلا داغ نمیکنه خیلی ولی رم گوشیه من 2.2 گیگش ازاد هست خیلی راضیم فقط تنها مشکلش دوربینش تو شب نویز داره که اونم تقریبا بیشتر گوشیا همینطور هست

      2. وقتی از Action Memoاستفاده میکنم وشماره ای رو با قلم مینوسیم وقتی دستور اجرایی رو میدم مثلا تلفن یا پیامک وقتی میره تو صفحه مربوطه اعداد به هم ریخته میشن وگاها عددی میاد که ننوشتمش این مساله هم برای شماره های سیو نشده اتفاق میفته هم سیو شده ..

    2. دوست عزیز.اینکه بیشتری میگیره نشون میده که از سیستم عامل سنگینی استفاده می کند. پس امکانات ننرم افزاریش بیشتره

        1. سلام دوست عزیز منظور دوستمان از سونی گوشی سونی نه مذهب سنی بهتره به جای این تعصبات بی مورد به فکر آبادانی بهتر کشورمان باشیم که این امر هیچوقت به دست نماید مربا اتحاد

  19. سلام دوستان من گلکسی نوت2 دارم منتظرم گلکسی نوت3بیادبخرم امامیترسم مثل اس4داغ کنه وزودباتری خالی کنه کسی دراین موردچیزی میدونه به نظرتون چیکارکنم ممنون

    1. سلام من الان نوت3 دارم 16 گیگ دارم و 8هسته ای خریدم فقط مدل 9005 بخری واقعا نه باطری کم میکنه نا داغ میکنه جدیدا زده حتی مقاوت دربرابر ضربه بهتره شده من دارمش واقعا راضی هستم فقط اس4 نخرید خیلی داغ میکنه من اونم خریدم ردش کردم رفت ولی از نوت 3 راضی هستم و بابت اون دوربین پرکیفیتش و نرمی گوشی و 8هسته ای گرفتم که باید با اینکه 8 هسته هست پس داغ بشه راضایت بخش نیست ولی من دارم اصلا گرم نمیکنه الان 15 روز خریدمش و شارژ خالی نمیکنه خیالت راحت من تست کردم و همه سنسورهاش روشن و بازی هم باهش میکنم 2روز میره ولی کم کار کنید به 3 روز هم میره.فقط اس4 نخرید که داغ میکنه خیلی زیاد بااینکه اون 4هسته ای هست اونجور داغ میکنه یاحق

    2. در باره سوال اشکان باید بگم که من خودم نوت٣دارم اگه بخواهی موزیک گوش بدی یابری تو اینترنت حداقل٢روز میتونی باش کارکنی ولی اگه بخواهی بازی های سه بعدی انجام بدی برات حداقل ١روز شارژ داره در مورد داغ کردن هم باید بگم که اصلا این طور نیست

    1. اخه نمیدونم چرا شما الکی نظر میدی اصلا یک بار هم با سری نوت کار کردی این رو میگی؟ من نمیگم سونی بده نخرین اخه من میگم شما با سامسونگ سری نوت کار کن بعد نظر بده

  20. من نمیدونم جی اس ام ارنا معتبر تره یا نارنجی؟ جی اس ام ارنا به شدت از صفحه نمایش Z1 تعریف کرده و خوشش اومده ولی سایت نارنجی که طرفدار …… هست سعی کرده صفحه نمایشz1 رو خراب کنه ، اخه وقتی زد الترا بهترین صفحه نمایش دنیا رو داره ومهندسین سونی اعلام کردنZ1 نسیت به الترا صفحه ی قوی تری داره چطور ممکن از پس مگا بر نیاد؟ بنظرم با فوکوس رو صفحه ی مگا صفحه ی z1 رو خراب کردن شایدم تو تنظیمات رنگ صفحش دستکاری کردن

    1. پیمان گل‌کار

      انقدر متعصبانه نظر ندین. طبق تجربه شخصی خودم، نمایشگر Z Ultra واقعا بهتره و نمایشگر Z1 در برابر این مدل حرف چندانی برای گفتن نداره! به زودی در مقایسه آن، خودتان تصاویر را می‌بینید و کسی هم پدر کشتگی با برندی نداره!

      1. اقا پیمان از شما بعیده،عزیز من خودم زد اولترا دارم ولی وقتی مهندسین شرکت بزرگی مثل سونی میگن نمایشکر z1 بهتره دیگه جای شکی باقی نمیمونه. من که لینک صفحه نمایش z1 رو گذاشتم برو کیفیتش رو ببین واقعا شاهکار

  21. سامسونگ قابل احترام که هیچ ، قابل ستاسش، ولی خدایی سونی داره 4 تا پله رو با یه قدم میره جلو پیشرفتش چشم گیره، من خودم.ion داشتم از تاچش و دوربینش.راضی نبودم، تو کمترین زمان z اومد که با خریدنش نظرم به سونی عوض شد فقط گفتم ایول به این قدرت الان که زد الترا خریدم میبینم چقدر پیشرفت نسبت به z داشته، الانم که z1 فقط باید یه نشست بذاریم همه بیان در مورد دوربینش نظر بدن، خدایی سونی داره غوغا میکنه اینم در نظر بگیرید چقدر دیر وارد رقابت شد. بازم میگم من طرف دار سونیم ولی بی منطق نیستم سامسونگ هم یکی از بهترین برند هاست که رقابت باش اسون نیست.

    1. به نظر من سونی فقط تو تلوزیوناش خوبه و بس سامسونگ هم فقط تو گوشی سامسونگ هم بلد نیست تلوزیون بزنه اپل هم فقط تو لبتاپ و سیستم مک عالیه هر کی تو یه زمینه عالیه

  22. سیامک جان اول که بهت تبریک میگم که ادب داری و منطق دوم داداش گلم کسی نگفت طراحی بدنه ی نوت3 زشته ، به نظر من یکی از زیبا ترین طراحی های دنیا رو داره، من میگم طراحیش یک نواخت و دل زن شده یک نواخت و دل زن بودن با زشت بودن زمین تا اسمون فرق داره، سونی هم با دادن z1 سومین گوشی تقریبا به یک شکل روداده هرچند زیبا ولی داره رو یه خط میره جلو حتی اگه یه روز سونی مثل سامسونگ فقط سایز عوض کنه نه طراحی من خودم به شدت ناراضی میشم مثل همین الان z و z1 پس ما طرفدارای سونی گفتیم طراحی یک نواخت نه زشت، نوت.3 خیلی شبیه نوت1 اگه حرف بدی زدم ببخشید

  23. عزیزای دلم اگه حرفام رنجوندتون ببخشید(طرف دارای سامسونگ) ببینید هیچکس تو اینکه سامسونگ یکی از قدرتمند ترین های دنیای اسمارتفون هست شکی نداره.ولی این دلیل نمیشه اگه سونی تو بعضی قسمت ها ضعیف کار کرده حتما همه ی گوشی هاش ضعیفن و همچنین سامسونگ.مگه میشه شرکتی بی عیب و نقص باشه؟ من خودم اکسپریاion داشتم واقعا از قدرت تاچ و دوربینش راضی نبودم،روزی که میخواستم زد بخرم 14 ایراد معروف رو رو کاغذ نوشتم و راهی شدم و رفتم s4 بخرم وقتی رسیدم به نمایندگی که هر سه مارک سامسونگ ال جی و سونی رو.روشن واسه تست گذاشته بود با z که کار کردم 14 دلیل رو پاره کردم انداختم دور ودیدم تبلیغات سو علیه z در حدی بود که داشت من طرفدار سونی رو وادار به خرید سامسونگ میکرد، z.رو خریدم .مهم این نیست ion نسبت به زد و زد نسبت به زد الترا که الان دست من چقدر ضعف داره، مهم اینه که ion با z قابل مقایسه نیست، منظورم.از نظر پیشرفت در زمان کم،وzنسبت به z الترا چقدر ویژگیهای کمتر داره، والان z1 هونامی نسبت به الترا چقدر دوربینش پیشرفت کرده، عزیزان این گوشی ها که اسم بردم مشکل خاصی نداشتن ولی تو مدل های بعدیشون پیشرفتشون باور نکردنیه، مهم اینه سونی یک سال به صورت جدی وارد رقابت شده ولی داره غوغا میکنه، این ضعف ها که گفتم تو سامسونگ هم هست ولی دلیل نمیشه که همه ی گوشیهاش بد باشن از نظر جنس و مقاوت.ولی من سونی رو ترجیح میدم همیشه هم گفتم خداییش سامسونگ غول

  24. بابا چرا اینقدر غیر منطقی حرف میزنید ، چرا زورتون میگیره؟ ضد اب بودن و ضد خاک بودن چیزی نیست بعد قلم اسپین که کارایش تو یک سال یه بارم به کارت نمیاد خیلی شاخه؟، در جواب دوست عزیز اولا قرار نیست گوشی رو حتما بخوایم تو حمام باش صحبت کنیم،همینقدر که n 95 من 5 سال پیش یه لبوان اب روش ریخت روش واون سال 700 هزار تومن ضرر کردم بهترین دلیل،جدا از این مساله اره عزیزم من وقتی میرم حمام اگه گوشیم زنگ بخوره براحتی باش صحبت میکنم گوشی من الترا هست ، یعنی تو ایران زمین خاکی نیست؟ جایی گچ و شن واسه نیست؟ ارد نیست؟ هزار تا ماده اینطور نیست تا حالا گوشیتون جایی که خاک بوده زمین نخورده؟ خدا رو شکر شهرای جنوبی ما ابادان اهوازو… که لازم نیست گوشی از دست بیفته تو خاک همینجوری خاک اینقدر تو هواش پراکنده هست که اکثر روزای تابستان تعطیل عمومی اعلام میشه. زورتون میاد حالا که داری خدا تومن پول میدی گوشیت ضد اب باشه،ضد خاک باشه ضد ضربه باشه؟ اره طرفدارای سامسونگ زورشون میاد چوشی خوب با توجه به پولشون دسشون باشه دوست دارن چند ملیون هزینه کنن یه پلاستیک دست بگیرن ولی ما طرفدارای سونی همونقدر پول میدیم یه گوشی خیلی خیلی شیک ، ضد ضربه:-) ضد خاک:-) ضد اب:-) با دوربین 20 مگاپیکسلی میگیریم دستمون بابا وقتی منطق نداری علی یارت برو سامسونگ بخر ولی اب که هیچ خاک که هیچ خدا کنه یه زمین خوردن ساده براش پیش نیاد:-)

    1. مهدی جان
      من آدم متعصبی نیستم در طول سال های اخیر از برندهای مختلف استفاده کردم از سونی اریکسون پی 900 بگیر تا آیفون 3. اما حقیقتا از زمانی که گالکسی اس1 به بازار اومد و من دل و رودش رو به زمین ریختم و جمع کردم متوجه شدم هیچی به پاش نمی رسه . درسته که گوشی یک کم سلیقه ایه ولی برای من جدای سلیقه کارایی و قابلیت هاش حرف اول را می زنه . باور کن همزمان رام دو گوشی sam 2 و sony Xperia را که برای دوستم بود تعویض کرم و این شد یک مقایسه اجباری برای من . کیفیت تصویری . راحتی کار . بدون مشکل کار کردن . امکانات بیشتر را در گالکسی دیدم .
      حالا در مورد گرد و خام درست میگی . برای احترام به مشتری سامسونگ هم اومد و سری جدید اس 4 را به صورت ضد آب و گرد و خاک داد ….. حالا اگه گیر ندید که کپی برداری کرده … که قبول…شما اولید.
      اما در مورد قلم نگو که سالی یه با به کار میاد …. میدونی قضیه مثل این میمونه که بخوای در مورد کارایی اینترنت یا فیس بوک به پدر بزرگ و یا مادر بزرگت توضیح بدی و از کارایی هاش اونها رو توجیه کنی …. فکر میکنی برای اونها در طول سال چقدر کارایی داره

  25. بدنه نوت٣ یه نوع پلاستیک مرغوب با حس چرم هست قطعا ماه ها آزمایش شده و رو محبوبترین گجت گذاشته شده
    . طراحیش هم جدیده و دیگه بهونه ای بافی نمی مونه ( البته برای بهانه گیرها استثناست)
    دوربینش میتونه 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنه ولی ممکنه ما همچین تلوزیونی نداشته باشیم اما مشکلی نیست. دوربین نوت٣ میتونه 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنه ولی ممکنه ما همچین تلوزیونی نداشته باشیم اما بازم مشکلی نیست چون دوربین نوت٣ میتونه 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنه
    از نظر سخت افزاری هم از نسل جدید اگزینوس اکتا استفاده میشه که بهینه شده
    در مورد باطریش هم اعلام شده ۴ ساعت عمر کاربری بیشتر رو به همراه داره

    از نظر ارگونومى هم که دیگه فوق العاده اس و قطر و وزنش از گاشی کمتره با اینکه صفحه اش 0.7اینچ بزرگتره
    حجم صدای بلندگوش هم که 24 بیت هست فکر نمی کنم در این مورد بهانه ای بتونی بگیری
    قلمش هم که خیلی بهتر شده و امکاناتش فوق العاده بالا رفته. حالا هی بگید سینى از همه جور قلم پشتیبانی میکنه اما:
    الف) قلم معمولی به هیچ وجه امکانات رویایی S Pen رو نداره
    ب) دقت S Pen فوق العاده بالاتره
    پ) اگه با مداد بکشیم رو صفحه، اثر گرافیت روش میمونه
    ت) توی بررسی زومیت خوندیم که از خودکار درست حسابی پشتیبانی نمیکنه
    چیزی برای گفتن میمونه؟

    حالا شما بچسب به گرد و خاک و آب انگار ما می خوایم فبلتمونو تو صحرای نوادا یا زیر دوش استفاده کنیم

  26. نظرات ادرین عریز:یکی از کاربرای با فهم gsmArena دقیقا در جواب سوال شما “که سونی باید Mind Blowing میکرد” نوشت»

    یعنی باید دوربین 60 مگاپیکسل ارائه میداد؟! 32 هسته در 14.48 گیگاهرتز و صفحه نمایش 32 اینچی که راضی بشید؟!

    همیشه واسه ی گیر دادن،فرصت هست.من شخصا میتونم به تمام گوشی های ساخته شده حال حاظر اشکال و خرده بگیرم،چون اطلاعاتی کم و بیشی از سخت افزار و نرم افزار موبایل ها دارم.

    ولی به چه هدفی؟!

    شما باید بدونی از یک موبایل چی می خوای؟!
    به نظر من اول از همه موبایل باید زیبا و خوش دست باشه.

    شما 4 هسته و 8 هسته چه فرقی واست میکنه وقتی که در اندروید هنوز نرم افزاری ساخته نشده که بیشتر از 2هسته همزمان ساپورت کنه؟!
    شما 4گیگ رم به چه دردت میخوره وقتی در صفحه ی 5اینچی نیازی به بیشتر از 50 نرم افزار همزمان نداری؟!

    ولی ضد آب بودن به چه دردی میخوره؟! 75% کره ی زمین رو آب تشکیل داده،تمام انسان ها در روز حداقل با 10 متر مکعب آب در تماس هستن،فقط کافیه 1بار موبایل نوت3 شما یک لحظه با آب تماس داشته باشه تا سخت افزار داخلش با مرغ سوخاری شده فرقی نکنن!سر کار جایی 1لیوان آب بریزه روی موبایل، و شروع کنه به خوردن رنگ بدنه ی اصلی و کم کم کیفیت پورت ها و باتری رو از بین ببره.

    ضد خاک بودن؟ هزاران بار شده بخاطر گرد و خاک،در موبایل های سطح متوسط شاهد بودیم که گرد و خاک میره لا به لای پورت ها و زیر صفحه نمایش و نمای فوق زشتی به گوشی میده

    ضد ضربه بودن؟ چند بار تاحالا گوشی از دستت به زمین خورده؟! شاید واسه شما پیش نیاد ولی برای همه ی مردم دنیا پیش میاد…حیف نیست 600یورو گوشی با 1بار زمین خورده،لغ بشه و نیمه کاره بشه و از بین بره؟

    سونی میومد بیشتر از 441 PPI رو معرفی میکرد؟! فقط باعث مصرف بیشتر باتری و ضعیف تر شدن گرافیک میشد،هیچ تاثیری در نمای چشم انسان نداره چون چشم انسان در فاصله ی 10 سانتی متری بیشتر از 300 PPI رو درک نمیکنه! چه 300 باشه چه 99999 هیچ فرقی در چشم انسان نداره.

    فیلمبرداری UHD که یعنی 2160P ، وقتی تلویزیونی که این فرمت رو پخش کنه زیر 12 میلیون تومن نداریم،وقتی میدونیم با لنز فوق العاده ضعیف 1/3.2 اصلا نمیشه کیفیت لازم رو بدست آورد،وقتی میدونیم کاربر به جز از دست دادن حافظه ی گوشی هیچ تاثیری در کیفیت مشاهده نمیکنه،چرا باید وجود داشته باشه؟هرچند میدونم سونی با یک آپدیت به گوشی اضافش میکنه چون سخت افزارش این رو ساپورت میکنه که فقط سر و صدای مردم رو بخوابونه.
    ولی هیچ تاثیری در کیفیت نداره.

    من 1 سوال میپرسم»
    شما روی لپ تاپ که اکثرا در رزولیشین 1366 در 768 هستند،آیا تماشای فیلم 720P با تماشای فیلم 1080P فرق داره؟!
    جواب» هیچ فرقی ندارن!چون خروجی مانیتور شما از 1080P کمتره و در حد 720P هست،حالا شما ویدیو 9999999P پخش کن،1ذره تفاوت با 720P نمیبینی.

    میدونید تفاوت بهترین و بی نقص ترین در همین جاست،هر چیزی که بهترین ـه بی نقص ترین نیست.بی نقصی اصلا مال این دنیا نیست،
    توی این دنیا شما باید وسیله یا چیزی رو بدست بیاری که برای شما بهترین باشه،با کمترین ضرر و زیان به شما بهترین امکانات و خواسته ها رو بده!
    خواسته های شخص من از موبایل،زیبایی و هنرمندی در طراحی هست،کیفیت صفحه نمایش،کیفیت سخت افزار و کیفیت و بلندی صدای خروجی و سپس در آخر دوربین!
    که تمام نیاز های شخص بنده با سونی Z1 براورده میشه.

    بهمین سادگی:)

    1. من با اینکه نوت3 دارم ولی با نظر شما هم موافقم هم مخالف چون فیلم برداری 4kاولا برای اروپاس دوما مردم تو این دوره و زمونه سریع به سریع وسایل الکترونیک خودشونو عوض میکنن و بعید نیس طی سالهای اتی ایرانیا تلوزیون 4k بخره دوما رم برای این نیس که فقط چند برنامه بطور همزمان واز کنی برای خوده سیستم عامل و تعداد برنامه هاش تاثیر داره چون هرچی کم باشه کمتر میشه برنامه روش ریخت سی پی یو هم که اگه چهار هسته ای یا هشت باشه درسته برنامه ای نیس که همزمان از دوهسته استفاده کنه ولی بازی که هست بعدشم موقع اجرای چن برنامه کاربرد تعداد هسته ها مشخص میشه

  27. من طرز کار نوت 3 رو تو ی ویدئو 18 دقیقه ای دیدم و باید بگم پیشرفت خیلی عالی و کاربردی داشته مخصوصا وقتی آدرس یا شماره تلفن رو با قلم می نویسی و میشه به صورت مستقیم اونا رو سیو کرد..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH