در iOS 11 می‌توانید بدون استفاده از دکمه پاور، آی‌فون یا آی‌پد خود را خاموش کنید

اگر فرض کنیم بنابر دلایلی نمی‌توانید از هیچ کدام از دکمه‌های فیزیکی آی‌پد خود استفاده کنید، یا اگر دکمه پاور آی‌فونتان از کار افتاده باشد، شما قادر به خاموش کردن دستگاه خود نبوده و فشار دادن دکمه هوم هم کمکی به شما نمی‌کند. بعد از حذف شدن دکمه مکانیکی هوم از آی‌فون 7، برای ریست کردن دستگاه باید دکمه پاور و کم کردن صدا را همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید. البته ما فرض می‌کنیم که این راهکار هم قابل انجام نباشد.

آیا راهی وجود دارد که بتوان آی‌فون یا آی‌پد را بدون استفاده از دکمه فیزیکی خاموش کرد؟ خب، شما می‌توانید آنقدر از تلفن‌تان استفاده کنید تا شارژ آن تمام شده و خود به خود خاموش شود، ولی قطعا این یک راه حل کاربردی نیست. با این حال، در iOS 11 یک روش متداول نرم‌افزاری برای خاموش کردن دستگاه وجود دارد.

iOS 11

همانطور که می‌بینید، در این روش شما می‌توانید با رفتن به Setting، قسمت General و انتخاب گزینه Shut Down که با رنگ آبی نوشته شده، بدون استفاده از دکمه فیزیکی تلفن خود را خاموش کنید.

علاوه‌بر شکستگی یا خرابی دکمه‌های فیزیکی، شاید بنابر دلیلی نتوانید از آن‌ها استفاده کنید. به هر دلیلی اگر نتوانستید آی‌فون یا آی‌پد خود را به روش معمولی خاموش کنید، به یاد داشته باشید که با دریافت iOS 11 می‌توانید با چند مرحله آسانی که در بالا ذکر کردیم، تلفن خود را خاموش کنید.

5 در مورد “در iOS 11 می‌توانید بدون استفاده از دکمه پاور، آی‌فون یا آی‌پد خود را خاموش کنید”

  1. برای اندروید راحت میشه برنامه نویسی کرد و این امکان گذاشت روش … اونای که بگن وای چقد خوب شد خیلی خودخواهن نمیخوان قبول کنن اندروید بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH