تصویر جدیدی از اسمارت‌فون گیمینگ کمپانی Razer منتشر شد

اگر تا الان خبردار نشده‌اید، باید بگوییم که ریزر تصمیم دارد اول نوامبر از اولین اسمارت‌فون گیمینگ خود پرده‌برداری کند. این خبر در ابتدا کمی عجیب به‌نظر می‌رسید، زیرا این کمپانی تولیدکننده دستگاه‌های گیمینگ، تا امروز در زمینه اسمارت‌فون هیچ تجربه‌ای نداشته است. البته پیش از این تبلت گیمینگ Razer Edge Pro را از آن دیده‌ایم.

تا الان این دستگاه تنها در GFXBench رویت شده و یک منبع نه چندان معتبر هم اعلام کرده که عکس آن را در اختیار دارد.

نمی‌دانیم که چقدر این موضوع صحت دارد اما گفته می‌شود یک فرد ناشناس که در صنعت گیمینگ فعالیت می‌کند چند دستگاه معرفی نشده را بدست آورده و برای اجرای بازی آن‌ها را تحت آزمایش قرار داده است.

در رابطه با مشخصات این هندست و با توجه به آن‌چه منتشر شده، باید گفت که این اسمارت‌فون قدرتمند خواهد بود. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD با نسبت ابعاد 16:9، اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید که البته هنوز در زمینه گیمینگ آن‌چنان که باید مورد بررسی قرار نگرفته است.

ریزر پیش از این با خرید Ouya (کنسول بازی اندرویدی) در سال 2015، نشان داد که علاقه زیادی به بحث گیمینگ اندرویدی دارد، هر چند این سرمایه‌گذاری موفق نبود. شرکت دیگری به نام Nextbit نیز زیر مجموعه این کمپانی است. شرکتی که شاید نام آن را از دو اسمارت‌فون ناموفق رابین شنیده باشد. با مشاهده تصویر منتشر شده با این‌که جزئیات زیادی در آن پیدا نیست می‌توان شاهد شباهت‌هایی به طراحی رابین بود.

6 در مورد “تصویر جدیدی از اسمارت‌فون گیمینگ کمپانی Razer منتشر شد”

  1. شما که تا حالا اصلا نام ریزر به گوشت نخورده وبه یکی از برترین شرکت ها در زمینه ی گیمینگ می گی متفرقه به چه جراتی می آیی در باره ی گوشی این شرکت نظر می دی یا کسی که ریزر را با هواوی مقایسه می کنه!!!!!!!!! در ضمن جواب اون آقایی که فرمودند این جور شرکت ها هستند که بعدا محبوب می شوند باید بگم که ریزر الان هم معروفه و اگه این گوشی زیر 1200دلار قیمت داشته باشه من هرگز از این امکانات ساده رد نمی شوم و این رو می خرم

  2. اشکان موسوی

    رم ۴ هم قوی ترین بازی های اندروید اجرا میکنع نیاز ب ۸ نیست فکر نکنم طرفدار پیدا کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH