مصاحبه با اچ‌تی‌سی وان، قهرمان جام قهرمانان آی‌تی

ghahremani

چند روز پیش نخستین دوره از جام قهرمانان آی‌تی به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه کوتاهی با اچ‌تی‌سی وان، قهرمان این مسابقات داشته باشیم تا شما هرچه بیشتر با برنده ITCCup 2013 آشنا شوید. پس در این ۱۰ سوالی با ما باشید.

۱- لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید.

به نام خدا، اچ‌تی‌سی وان هستم، پرچمدار گوشی‌های اچ‌تی‌سی در جهان که تا کنون با فروش چند میلیونی خودم در دنیا، به خوبی ثابت کرده‌ام که از چه توانایی‌های بالایی برخوردارم.

۲- کمی از مسابقات خود در این جام بگویید.

در دور مقدماتی، با گوشی‌های گلکسی نوت ۲ سامسونگ، لومیا ۹۲۰ از نوکیای خدا بیامرز! و موتورولا ریزر مکس هم گروه بودم که با ۳ پیروزی قدرتمندانه، راهی مرحله فینال شدم. در نخستین بازی سونی اکسپریا SP را شکست دادم و سپس در نیمه نهایی با اپتیموس جی پرو رو به رو شده و در پایان توانستم با غلبه بر سامسونگ گلکسی S4، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرم.

۳- سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بازی بود؟

برخلاف تصور، مسابقه با اپتیموس جی پرو، سخت‌ترین رقابتی بود که در این جام برگزار کردم. گوشی ال‌جی در این بازی خیلی سرسخت ظاهر شد و حتی در اوایل مسابقه از من جلو افتاد! این نخستین باری بود که از یک گوشی عقب می‌افتادم و حتی برای لحظاتی نگران شدم! اما با کمک هواداران خیلی زود به بازی برگشتم و با پیروزی در این دیدار، راهی مسابقه فینال شدم.

۴- فکر می‌کنید پس از شما، کدام گوشی لیاقت در دست گرفتن این جام را داشت؟

سوال سختی پرسیدید! گوشی‌های بسیار خوبی در این جام شرکت داشتند، سامسونگ گلکسی S4 و اپتیموس جی پرو، همچنین اکسپریا زد سونی، از آن مدل‌هایی بودند که توانایی بر دست گرفتن جام را در خود می‌دیدند.

۵- بزرگ‌ترین بازنده این جام را کدام گوشی می‌دانید؟

به نظر من نوکیا لومیا 1020 و آی‌فون 5، از مغلوبین اصلی این جام هستند که حداقل بایستی تا مرحله حذفی پیش می‌آمدند، اما خیلی زود در دور مقدماتی حذف شدند!

۶- فکر می‌کنید دلیل اصلی حذف این گوشی‌ها چه بود؟

طرفداران پر تعداد و پر و پا قرص اندروید که نشان داند به گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل، از هر سازنده‌ای که باشد، رای خواهند داد!

۷- شگفتی سازان جام را چه گوشی‌هایی می‌دانید؟

اول از همه اکسپریا SP از سونی، سپس پدفون اینفینیتی از ایسوس.

۸- چرا این گوشی‌ها؟

گوشی سونی یکی از مدل‌های ارزان این رقابت‌ها بود که توانست لومیا 1020 با آن همه ادعا را حذف کند. پدفون ایسوس هم با آنکه مدل توانمندی بود، اما کاربران کمی آن را می‌شناختند و البته بیشتر از هر چیزی، به کمک مقاله‌های این جام به خوانندگان معرفی و به مرحله حذفی رسید و حتی نزدیک بود که گلکسی S4 را هم حذف کند!

۹- فکر می‌کنید برنده جام قهرمانان آینده، کدام گوشی بشود؟

نظر دادن برای این موضوع هنوز زود است چرا که تا آن زمان گوشی‌های بسیار جدیدی وارد بازار خواهند شد که هنوز چیزی درباره آن‌ها نمی‌دانیم. اما امیدوارم باز یکی از محصولات اچ‌تی‌سی قهرمان شود!

۱۰- در پایان چه صحبتی برای خوانندگان این مصاحبه دارید؟

جا دارد در همین جا، ابتدا از طرفداران پر و پا قرص خودم که تمام تلاش‌شان را کردند تا من به این جام با ارزش د ست پیدا کنم، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. سپس از دست اندرکاران سایت آی‌تی‌رسان که چنین مسابقه سخت و دشواری را به صورت منظم برگزار کردند. از نویسندگان مقالات همچون میثم، عماد و علیرضای عزیز تا پیمان و مجتبی که تمام تلاش خودشان را در برگزاری هر چه بهتر ITCCup به کار گرفتند. همچنین از ایمان که واقعا تلاش بسیاری به خرج داد و امین که متعهدانه کارهای گرافیکی را به مرحله عمل رساند. در پایان هم از محمد ریش‌پور که من را برای این مسابقات به آزمایشگاه آی‌تی‌رسان رساند، سپاسگزارم.

24 در مورد “مصاحبه با اچ‌تی‌سی وان، قهرمان جام قهرمانان آی‌تی”

  1. ای اچ تی سی وان زیاد پر رو نشو.زمانی که نوکیا وسامسونگ گوشی میساختند تو میدونستی گوشی چیه؟بهت هشدار میدم که پاتو بیشتر از گلیمت دراز نکن چون اگه نوکیا نتونه فروشتو متوقف کنه سامسونگ همونطور که نوکیا رو ورشکسته کرد تو رو هم راهی ورشکستگی میکنه.پس حواست جمع باشه.فکر کنم ارزش یکبار امتحان کردن رو داشته باشی شاید خریدمت.کی فکر میکرد اچ تی سی برنده بشه؟؟؟؟؟

  2. یه آدم حسابی

    آقای اچ تی سی وان خودت هم میدونی که چجوری قهرمان شدی !!!!
    تو توی هیچ چیز از جمله : باطری – سخت افزار – نرم افزار – قدرت – دوربین – جی پی اس و حتی قیمت از اس 4 سرتر نبودی ولی نمیدونم چجوری یکدفعه قهرمان شدی ؟
    خوب حق داری دیگه : پول داری شما و سخت شدن زندگی خصوصا برای افراد آی تی و … .
    به هر حال قهرمان شدی ولی بدان از لحاظ قدرت و محبوبیت در جایگاه ششم جهانی هستس و اس 4 در جایگاه اول و اکسپریا زد در جایگاه دوم .

  3. به نظر من درباره ی آیفون بی انصافی کردید.
    چون من هم آیفون و هم آیپد دارم.واقعا بین همه دیوایس های دیگه عالی تر و سرتر هستن.
    کلا اکو سیستم اپل خیلی منظم تر و بهتره است.

  4. با تشکر بسیار از شیوه نگارش و قلم جذابتان خانم صریحی امیدوارم موفق باشید اما در رابطه با ایفون ۵ لی انصافی کردید نمیخوام کلاس بذارم اما من هم ۵داشتم هم s4 الان هم sony sp دارم اما خداوکیلی از نظر راحتی وبی دردسری سیستم عامل ایفون حرف اول رو میزد سامسونگ هم که بهتره بره یه سری گلکسی پلاستیکی ۶اینچی تولید کنه به نظرم sp از s4 جالبتره هر چند از نظر سخت افزار حرفی برای گفتن در برابر s4 نداره اما من کلاً با سامسونگ حال نمیکنم سامسونگ شبا خواب غول میبینه صبح پا میشه گلکسی مگا درست میکنه در کل بهترین روند رو اول اپل داره طی میکنه بعد سونی و htc سامسونگ و الجی هم بهتره برن همون ماشین لباسشویی هاشونو برنن بیشتر بکار میاد با تشکر بسیار پستتان بی تظیر بود!!!!!!

  5. اتفاقا برند نوکیا یکی از برندهای خوب دنیاست و در کل از همه لحاظ برتری داره نسبت به بقیه گوشیا این گوشی همشمند به لحاظ قدرت و کارایی امتحانشو پس داده مسلما نوکیا از سری لومیا با اینکه با میکروسافت چفت شده بعد اندی در دنیا غوغا خواهد کرد و همه را در کفش خواهد گذاشت قضاوتتون بی انصافی به برند نوکیا بود
    حالا می بینیم

  6. من خودم طرفدار z و s4 هستم اما وان هم عملکرد خوبی داشت.با این وجود z یا s4 هم موتونستن قهرمان بشن.

  7. جالب بود.خوشحال شدم وان قهرمان شد.البته طرفدار سونی هستمولی برای همه گوشی های پرقدرت مثل اس 4 هم احترام قائلم.
    اما فقط اکسپریا z1

  8. این وان که تو موقع مسابقات انجمنو ترکونده بود!فک کنم10 برابر گوشیای دیگه تو انجمن،ازش حرف زده شد!!!(و ازش طرفداری شد!)

    راستی “وان”،خیلی ازت ناراحت شدم، از من که تو انجمن اون همه برات تاپیک کل کل گذاشتم فقط تشکر نکردی:(
    (و همین طور مهدی!)

  9. اون جامی که گذاشتین یه طرف، این مصاحبه با اچ تی سی وان یه طرف :)))))))) خیلی باحالی آی تی رسان!
    اچ تی سی وان هم مبارکش باشه…اصلا اسمش روشه : وان…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH