رونمایی از نسل جدید دستیار صوتی بیکسبی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ

در چهارشنبه پیش رو، سامسونگ کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود را در سانفرانسیسکو برگزار خواهد کرد. در طول این رویداد احتمالا Bixby 2.0 را خواهیم دید. همان دستیار مجازی که برای اولین بار در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دیده شد. این‌بار شرکت قصد دارد که از Bixby 2.0 یا همان نسخه جدیدتر بیکسبی، در محصولات شخص ثالث و دستگاه‌های دیگر هم بهره ببرد.

متاسفانه بیکسبی با آن استقبالی که انتظار می‌رفت، مواجه نشد. در واقع مشکلاتی که این دستیار صوتی در درک زبان انگلیسی داشت باعث شد که با دو ماه تاخیر عرضه شود. این عدم موفقیت تا به جایی پیش رفت که سامسونگ مجبور شد مدیر این بخش را تغییر دهد.

حالا که شرکت می‌خواهد این فن‌آوری را در چیز دیگری جز اسمارت‌فون استفاده کند، بهترین گزینه می‌تواند بلنگوهای هوشمند باشد و محصول موفقی به مانند الکسای آمازون را بسازد. با این که سامسونگ ماه جولای منکر ساخت هر گونه دستگاه دیگر شد اما ماه بعد خود کمپانی اعلام کرد که می‌خواهد یک بلندگوی هوشمند بسازد.

به‌علاوه این غول کره‌ای دوست دارد که از بیکسبی در دیگر محصولات شخص ثالث در کنار دستیار گوگل (و یا حتی جای آن) هم بهره بگیرد. رئیس بخش بیزینس موبایل سامسونگ کوه دونگ جین گفته است که مشکلات اولین نسخه بیکسبی در نسخه 2.0 آن برطرف خواهد شد.

او اضافه کرده است که کمپانی می‌خواهد بخش‌های ناقص این فن‌آوری را در نسخه جدید کامل کند. طبق گفته‌های وی قرار است سازندگانی غیر از سامسونگ هم در این پروژه یاری رسانند. البته کار بیکسبی با وجود سیری، دستیار گوگل و کورتانا قطعا سخت و دشوار خواهد بود

2 در مورد “رونمایی از نسل جدید دستیار صوتی بیکسبی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ”

  1. اشکان موسوی

    بیکسبی با این ک جدید اومد خیلی سریع تونست به رقیب های خودش برسه مطمعنم سال های بعد جلو میزنه از همشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH